برای چرخاندن چرخ یک تجارت

به‌چیزی بیش‌از سرمایه نیاز‌ است

شما به پخت (پ.خ.ت) نیاز دارید: پویایی، خلاقیت و تبلیغات.

ایزاک آسیموف | نویسنده مطرح قرن

بله! تبلیغات پیچیده است و زمانی که نمی‌دانیم بودجه مصرفی را باید با چه فرمولی و در کجا هزینه کرد و سپس ارزیابی نمود، پیچیدگی‌اش بیشتر هم می‌شود. فکرکردن و ساختن با یک پروژه تبلیغاتی خوب، سخت است اما به‌سختی موشک هواکردن نیست. بگذاریم حدسی بزنیم! علت این‌که درحال‌حاضر در این سایت هستید اینست‌که احساس کرده‌اید باید با جزئیات بیشتری تبلیغاتی که برای شرکت خود انجام داده‌اید را بازنگری کنید. خوب چقدر هم عالی! این اولین اشتراک ما و شماست، بیاید تا باهم انجامش دهیم. این حرفه زبان خاص خودش را دارد بخصوص زمانی که شما با انتخاب‌های گوناگون سروکار پیدا می‌کنید. اگر بخواهید یک پروژه تبلیغاتی به‌یادماندنی، کوبنده و خلاق طراحی کنید، مسلماً به‌کارگیری ترفندهایی که ما طی ۱۶ سال کار یاد گرفته‌ایم، بسیار سودمند است.


دانلود چک لیست مشاوره تبلیغات

سه مسئله‌ای که شاید با آن روبرو باشید!

بهترین زمان برای تبلیغات همیشه است

بیشتر سازمان‌ها زمانی که فروش خوبی دارند به فکر تبلیغات نیستند و معتقد هستند زمانی که فروش کم می شود باید تبلیغات انجام دهیم در واقع از دید آنها(افزایش فروش=کاهش و یا توقف تبلیغات).
وقتی شما در زمان رکود بازار تصمیم به تبلیغات می‌گیرید زمان و هزینه بیشتری باید صرف کنید تا تبلیغات شما نتیجه بدهد و مخاطبان تبلیغات شما را ببینند.
هدف از تبلیغات فقط افزایش فروش نیست.گاهی شما باید به مخاطبان خود یادآوری کنید که هنوز حضور دارید و یا حتی محصول و خدمت جدید خود را به آنها اطلاع دهید به همین خاطر بهترین زمان برای تبلیغات همیشه است

تبلیغات کاملا غیر ضروریست ، مگر اینکه شما به دنبال سود باشید. بنابراین یک مشاور تبلیغاتی است که می تواند با پیاده سازی ایده های خود ، هزینه های مصرف شده در تبلیغات را جهت ایجاد سودآوری شرکت و نه فقط فروش بالا مدیریت و برنامه ریزی کند.


در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . به همین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کارها و شرکت های و سازمانهایی موثر است که در مرحله راه اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت های رو به رشد با قابلیت بازارهای B2B و تا حدودی B2C که دچار مواردی چون کاهش فروش ، از دست رفتن سهم بازار ، سطح پایین آگاهی از برند و عدم اثربخشی و هدر رفتن بودجه تبلیغات هستند ، توصیه می شود

مشاوره تبلیغاتی جلسه‌ای


برای شروع می‌بایست ابتدا از طریق لینک زیر فرم خلاصه وضعیت کسب‌و‌کار جهت شرکت در جلسات مشاوره را دانلود نموده و پس از تکمیل دقیق اطلاعات، آن‌ را به آدرس ایمیل info@128.ir ارسال فرمایید. کار‌شناسان بخش مشاوره تبلیغات فرم ارسالی شما‌ را بررسی نموده تا با کسب اطلاعات و با شناخت بهتر نسبت وضعیت سازمان و حوزه فعالیت شما، وقت جلسه مشاوره را هماهنگی نمایند.


  • دانلود و تکمیل فرم خلاصه وضعیت مشاوره
  • ارسال فرم و بررسی توسط مشاوران
  • تشکیل جلسه ۷۵ دقیقه‌ای مشاوره تبلیغات
  • ارائه راهکارها و ایده‌های مشخص
  • دریافت فایل صوتی جلسه مشاوره

درخواست جلسه مشاوره تبلیغات

فرآیند درخواست مشاوره تبلیغات در آژانس تبلیغاتی ۱۲۸

agreement
1

تکمیل فرم بریف

بررسی صورت وضعیت و تبیین اهداف تبلیغاتی
desk-lamp
2

تحقیق و پژوهش

بررسی رقبا، تحلیل نتایج تبلیغات گذشته
report
3

آماده‌سازی پروپزال

طراحی استراتژی‌های تبلیغات اثربخش
money
4

رونمایی از برنامه تبلیغاتی

برنامه‌ریزی اجرایی پروژه

مشاوره تبلیغات در قالب پروژه

این شیوه در سطح عمیق‌تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری از شرکت‌ها مناسب و نتیجه‌بخش است . در ابتدای این پروژه ضمن تشکیل جلسات آسیب‌شناسی و عرضه‌یابی ، در نهایت کمپین‌تبلیغاتی منحصر‌به‌فرد سازمان شما ارائه خواهد گردید و توسط این مجموعه پیاده‌سازی آن مدیریت و نظارت خواهد شد.


  • دانلود و تکمیل فرم خلاصه وضعیت مشاوره
  • ارسال فرم و بررسی توسط مشاوران
  • تشکیل جلسه مشاوره
  • برنامه‌ریزی و نظارت برروی پروژه تعریف شده
  • ارائه برنامه‌ نهایی از آنچه اجرا شده

درخواست جلسه مشاوره تبلیغات

در این شیوه خدمات مشاوره تبلیغات به مدت سه الی شش ماه با مشارکت کارفرما در قالب یک پروژه ارائه می گردد و مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید .

تبلیغات هدفمند، سازمان شما را متعالی‌تر می کند



دست‌آوردهای مشاوره تبلیغات برای تجارت و کسب‌و‌کار شما


مطمئناً ایده‌های بسیاری برای تبلیغات به ذهن شما خطور می‌کند ولی کدام‌یک را باید انتخاب و اجرا کرد تبلیغات هدفمند نتایج پرسودی برای شما به همراه دارد و از هدر رفتن پول و وقت شما جلوگیری می‌کند. وظیفه مشاوران تبلیغات آژانس تبلیغاتی 128 ارائه راهکارهای تبلیغاتی و خلاقانه به‌گونه‌ای که از دست رفتن پول بیهوده از جیب مشتری جلوگیری کرده و بتواند هزینه‌های تبلیغات را به یک سرمایه‌گذاری پرسود تبدیل کند.


مخاطبان چگونه ما را در ذهن‌شان می‌بینند؟

مردم حاضر هستند در حالی که سرراهشان چندین رستوران،تعمیرگاه،مغازه یا آرایشگاه هست کلی مسافت را رانندگی کنند یا حتی پیاده بروند فقط به این امید که رستوران،تعمیرگاه یا مغازه موردنظرشان را پیدا کنند.چون تصویر این مکان موردنظر با سلیقه و امیال آنها هماهنگی دارد.تصویر و پیامی که شما در تبلیغات خود دارید تصویری از آنچه ارائه می‌کنید در ذهن ایجاد می‌کند .


آیا پیام شما را گوش می‌کنند؟

شما استراتژی های مختلفی برای محصولات و خدمات خود در نظر گرفته‌اید ولی چگونه باید مشتریان شما از این استراتژی‌های شما با خبر شوند؟ چگونه باید پیام شما را دریافت کنند؟ تبلیغات ابزاری است که به واسطه آن پیام برند خود را به گوش مخاطبان و رقبای خود می‌رسانید


نمایش هوشمندانه

قبل از اینکه بوکسورها بر روی رینگ بوکس با یکدیگر رقابت کنند، با انجام حرکاتی قدرت خود را به رقیب نمایش می دهند، تبلیغات هم می‌تواند یک بازی هوشمندانه‌ برای کسب وکار شما باشد. از طرفی به رقبا نشان می‌دهید در میدان رقابت حضور دارید و از طرف دیگر محصول خودتان را به مخاطبان معرفی می‌کنید.

نمونه دکوپاژ تبلیغات


همیشه سعی کنید برنامه‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی خود را در قالب یک دکوپاژ تبلیغاتی برنامه ارائه کنید


برای انجام یک پروژه تبلیغاتی شما باید با جزییات اجرایی هر بخش به خوبی آشنا باشید تا بتوانید در مورد نحوه اجرای آن و ابزارهای مورد نیاز تصمیم گیری کنید،که اصلاحا به آن دکوپاژ تبلیغاتی گفته می‌شود که صفر تا صد یک پروژه تبلیغاتی با جزییات کامل در آن قرار می‌گیرد.شما می توانید در اینجا با یک نمونه دکوپاژ تبلیغاتی آشنا شوید و حتی به کمک آن برنامه تبلیغاتی کسب و کار خود را بنویسید.

تا زمانی که مردم شمارا باور نکرده‌اند، آنچه که گفته‌اید، حقیقت نیست. اگر آنچه را که می‌گویید درک نمی‌کنند، شمارا باور نمی‌کنند و به شما گوش نمی‌دهند، به این خاطر است که با آنچه را که گفته‌اید، ارتباط برقرار نکرده‌اند و تا زمانی که جلب‌توجه نکنید به شما گوش نخواهند داد. تا زمانی که با استفاده از قدرت خیال خود، چیزهای زنده و جذاب خلق نکنید، مردم به شما توجه نخواهند کرد.


درخواست جلسه مشاوره تبلیغات


ثبت درخواست

کمپین تبلیغاتی

۷ راهکار نگارش کمپین تبلیغاتی
بیشتر بدانید


نقش تبلیغ در خرید

ابزارهای تشویق به خرید
بیشتر بدانید


1 برآوردی برای بودجه تبلیغات انجام نداده‌ایم، در جلسه مشاوره در این مورد بحث می‌شود؟
برای تعیین بودجه تبلیغات عوامل زیادی هستند که باید بررسی شود و مهمتر از همه توان مالی شماست .در جلسه مشاوره با بررسی‌هایی که بر روی کسب و کار شما و رقبایتان انجام می‌شود بودجه تبلیغات شما تعیین می‌گردد
2بعد از جلسه مشاوره و دریافت ایده‌های تبلیغات، شما در کنار ما هستید تا به نتیجه مطلوب برسیم؟
مشاوره تبلیغات در دوبخش در آژانس تبلیغات 128 به انجام می‌رسد . مشاوره ساعتی برای افرادی که می‌خواهند تنها ایده های جدید دریافت کنند و یا سوالات و مشکلات بخش تبلیغات سازمان را مطرح کنند و پاسخی برای آن پیدا کنند. مشاوره پروژه ای به صورتی است که بعد از طرح سوال و دریافت پاسخ و ایده تبلیغات ،اجرا و نظارت بر روی آن به صورت یک پروژه در سازمان مطرح می شود
3برای محصولاتی که هنوز وارد بازار نشده‌اند و در ابتدای کار قراردارند می‌توان مشاوره دریافت کرد؟
استراتژی تبلیغات برای محصولاتی که تازه می‌خواهند وارد بازار شوند متفاوت از محصولاتی که از قبل در بازار معرفی شده اند . اگر بازار هدف به خوبی تعیین شده باشد بر اساس تجربه و دانش شناسایی مخاطب به نتایج خوبی در جلسات مشاوره می توانید برسید چون همانند زمینی است که تازه می‌خواهد شخم زده شود و در آن دانه‌ای کاشته شود.
4مسئول فروش و تبلیغات شرکتی هستم، می‌توانم برای پیشبرد کسب‌و‌کار خودم از مشاوره شما استفاده کنم؟
اگر به خوبی از هدف سازمان خود وجایگاهی که می‌خواهد در آن قرار گیرد آگاهی دارید می‌توانید از جلسه مشاوره تبلیغات برای بالابردن ایده های کاربردی که قرار است به مجموعه خود ارائه دهید استفاده کنید
5مجموعه ما با مشکل فروش مواجه شده است آیا راه‌حل کار تبلیغات بیشتر است؟
مشکل فروش در سازمان‌ها باید به‌صورت ریشه‌ای حل شود و اگر در یک بازه زمانی با تبلیغات، فروش شما زیاد می‌شود و دوباره افت می‌کند باید راه‌حل را در جای دیگری جستجو کرد. در جلسه مشاوره تبلیغات با توجه به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می‌دهید به ارزیابی مشخصی از روند تبلیغات شما می‌رسیم و دلیل اصلی مشکل فروش را پیدا می‌کنیم
6چه افرادی باید در جلسه مشاوره تبلیغات حضور داشته باشند؟
در جلسه مشاوره تبلیغات ترجیحا افراد کلیدی سازمان باید حضور داشته باشند چون ایده ها و مواردی مطرح می شود که لازم است مورد تایید افراد تصمیم گیر سازمان برسد تا بعد از اجرای آن ایده ها به نتایج مطلوب برسید.