تیر 16, 1397
مطمئناً داستان موفقیت بسیاری از بزرگان کسبوکار را شنیدهاید و با خود فکر کردهاید کل داستان این نیست. اگر در این داستانها عمیقتر شوید معمولاً افرادی […]
تیر 16, 1397
۱۵ هفته فراموشنشدنی با حسین طاهری برای ساخت و توسعه یک کسبوکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت با صرف فقط ۶۰ ساعت برای جذب بیش از […]
تیر 16, 1397
نام برند شما در مرکز تمامی فعالیتهای بازاریابیتان قرار دارد و پایدارترین جز محصول، خدمت یا شرکت شماست. نامی که بهدرستی انتخابشده باشد، یکی از داراییهای […]
تیر 14, 1397
هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی، افزایش آگاهی مردم راجع به یک موضوع، شرکت و یا محصول خاص و درنهایت، ایجاد نیاز برای آن است. ساختار هر […]
تیر 14, 1397
شخصیت برند مجموعـه ویژگیهای انـسانی اسـت کـه به نحوی بانام تجاری مرتبط میشوند. شخصیت برند نشاندهنده طرز گفتار و رفتار یک برند است. بهبیاندیگر روش حرف […]
تیر 14, 1397
چکلیست داستان برند با طرح چند سؤال کلیدی، شمارا با ابعادی از برند موجودتان که ممکن است به آن توجه نکرده باشید آشنا کرده و باعث میشود […]
تیر 14, 1397
چکلیست استخدام نیرو به شما کمک میکند که چطور با صرفهجویی در زمان با بررسی افراد تأثیرگذار مناسب ترین نیرو را در کسبوکار خود استخدام کنید. […]
تیر 14, 1397
شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهایی که به دنبال مخاطب و مشتریان جدید می گردند بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد و به شما کمک […]
تیر 14, 1397
هنگامیکه به سایتهای مختلف فروش سر میزنید میتوانید محتواهای مختلفی در این سایتها مشاهده کنید. این محتوا ممکن است در جهت بازاریابی محتوا، و بهمنظور اطلاعرسانی […]
تیر 10, 1397
چکلیست شعار تبلیغاتی یا اسلوگان به شما کمک می کند شعار تبلیغاتی مناسبی برای برند خود انتخاب کنید. چه چیزی گفتن و چگونه گفتن ، مسئله این است […]