بسیاری از فعالیتهای بازاریابی که امروزه برندها انجام می دهند ، به شدت غیر موثرند .ایمیل مستقیم؟ دور بیاندازید . تماس سرد؟ نادیده بگیرید . تبلیغات تلویزیونی؟ از آن صرف نظر کنید . بنرها؟ جمع کنید و آنها را حذف کنید .جای تعجب نیست که از بسیاری از ما پرسیده شود که نرخ بازگشت سرمایه توسط بازاریابی محتوا را ثابت کنیم ، قبل از آنکه ما حتی این کار را شروع کرده باشیم . به معنای واقعی کلمه هر روز میلیاردها محتوا در کانالهای بیشتری منتشر می شوند .تحقیقات اخیر نشان می دهند تنها یک نفر از میان هزاران نفر می گوید ، اغواکننده ترین تبلیغات موجب تشویق آنها به اعتماد یک برند شده است .

در بازاریابی دیجیتال عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . شما بازاریابی دیجیتال را از کجا آغاز کرده اید ؟ چگونه می توانید همه رویدادها را مدیریت کنید ؟ چگونه برای این همه موارد زمان دارید ؟ انجام این روند مساله مهمی جهت ادامه استراتژی بازاریابی دیجیتال است ، اما بدون ابزار شما به نیرو و منابع زیادی برای این کار نیاز دارید و زمانی که بودجه اندکی برای این کار دارید ممکن است ضربه بزرگی به شما بزند .

چگونه می توانیم در میان این همه سر و صدا در رسانه های اجتماعی ، صدای خود را به گوش مردم برسانیم؟ شما ممکن است برای اینکه بفهمید چه مطالبی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید طوفان فکری هم برگزار کنید ، اما بهترین راه ، ارتباط با همکارانی است که هر روز با مشتری در ارتباط هستند و بینشی عالی در این زمینه دارند .بیایید نگاهی دقیق تر به مسائلی بیاندازیم که جامعه مشتاق است در آن زمینه به بحث و گفتگو بپردازد .

برنامه کمپین تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصر برنده شدن یک پروژه برندینگ است. یک برنامه قوی همچون یک نقشه راهنما برای رسیدن به اهداف نهایی سازمان کمک می کند و اجازه می دهد تا برای رسیدن به این اهداف به طور موثرتر و بهتری از منابع کمیاب استفاده شود.

۱- دستور زبان را فراموش نکنید : دیوید الیگوی ادعا می کند “اگر می خواهید مردم را قانع کنید که چیزی بخرند باید از زبان خودشان استفاده کنی دیعنی زبانی که هر روز از آن استفاده می کنند”.

فراموش نکنید که اگر برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات کسب و کار خود نداشته باشید ممکن است تا ۹۰٪ از بودجه تبلیغاتی خود را به هدر بدهید. در واقع بهتر است بدانید که برنامه ریزی کلید موفقیت یک برنامه تبلیغاتی است.

اجرای یك برنامهء تبلیغاتی، مستلزم صرف هزینه است، به این رو تبلیغات به عنوان یكی از سرفصل‌های مالی سازمان‌ها و شركت‌ها محسوب می‌شود...

زیمن گروپ که مقر اصلی آن در آتلانتا ایالات متحده است، با کمپانی های بزرگی همچون مایکروسافت میلر، بروینگ و مک دونالد همکاری داشته است. زیمن در آخرین کتاب خود تحت عنوان نوسازی پیش از نوآوری در مورد اینکه چرا لزوماً چیزهای تازه نباید چیزهای درستی باشند، توضیح داده و در این گفت وگو به تشریح بیشتر این مفهوم می پردازد.

در این مقاله سعی داریم پنج شعار تبلیغاتی از پنج شرکت و موسسه معتبر جهانی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. این شعارها را می توان شعارهای فوق العاده اثر گذار در زمان خود دانست.

مفهوم تبلیغات بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول و یا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت.

شما مدیر یک کالای تجاری هستید. بنابراین در واقع بازاریابی یک محصول خدمت یا نام تجاری یا کل برنامه ی تولید با شماست. موفقیت شخصی و حرفه ای شما به موفقیت نام تجاری تان بستگی دارد. شاید شما مدیر یک برنامه تبلیغاتی یا ناظر مالی آن یاحتی یک مدیر عالی رتبه باشید که مایل است همه ی کارهای شرکت یا سازمان به نحو احسن انجام شود

شما مدیر یک کالای تجاری هستید. بنابراین در واقع بازاریابی یک محصول خدمت یا نام تجاری یا کل برنامه ی تولید با شماست. موفقیت شخصی و حرفه ای شما به موفقیت نام تجاری تان بستگی دارد. شاید شما مدیر یک برنامه تبلیغاتی یا ناظر مالی آن یاحتی یک مدیر عالی رتبه باشید که مایل است همه ی کارهای شرکت یا سازمان به نحو احسن انجام شود.

.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات :
بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت و تبلیغات آن در شبکه جهانی اینترنت مانند ساختن ویترین مغازه در یک بن بست است . زیرا کسی از آدرس سایت ها به خودی خود خبر ندارد.و باید به نحوی با نشانی سایت آشنا شود و به آن مراجعه کند. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه طور و با چه تکنیکی میتوانید مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنید.

ترفندها یا شگردهای خاص در تبلیغ که معمولا جهت پیشبرد فروش از آنها استفاده میشود، عبارتند از: جایزه، برگ تخفیف، مسابقه، قرعه کشی و ... که برای دستیابی به فروش بیشتر و تشویق مخاطب به خرید استفاده میشود. صحت و نوع این شگردها با توجه به نوع مخاطب، نوع محصول و بودجه در نظر گرفته شده برای ارائه این شگرد، بسیار مهم است.

اقتصاد، بیکاری، تعطیلی شرکت ها، افرادی که خانه هایشان را از دست می دهند – سال گذشته باعث شد که بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به شرکت ها بی اعتماد شوند. فقدان اعتماد مشتریان نیازمند تبلیغاتی مستقیم و صادقانه است تا بتوان امنیت محیط بازار را از نو برقرار کرد. شاید بیش از هر زمان دیگری، در سال جدید از عبارات و کلماتی استفاده کنید که یا باعث فروش محصولاتتان می شوند یا باعث می گردند که مشتریانتان را از دست بدهید.
در این جا ۱۰ کلمه ذکر شده اند که باید در آگهی های سال جاری خود از آنها بپرهیزید

ATL و BTL به ترتیب حروف اختصاری Above the line و Below the line می باشند که هر کدام به گروه خاصی از تبلیغات در زمینه آگاهی عمومی از برند و استراتژی هدف گیری مشتریان اطلاق می شود.

سازمانها و شركتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه كه یك شركت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس می‌باشد. یكی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است كه معمولاً یكی از اقلام این بودجه به تبلیغات شركتها اختصاص می‌یابد. در اغلب شركتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود. ولی عموماً سازمانها كمتر به اثربخشی تبلیغات خود توجه می‌نمایند. در نتیجه ممكن است علیرغم صرف هزینه‌های زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نكنند. لذا برای اطمینان كافی از اثر بخشی تبلیغات، قبل از صرف هزینه‌های آن می‌بایست اقداماتی صورت پذیرد كه از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبلیغات اشاره كرد.