شرکت اپل به عنوان یکی از چالش‌برانگیزترین و هیجان انگیزترین محل‌های کاری شناخته شده است. بنابراین تعجبی ندارد اگر بفهمیدکه به دست آوردن یک شغل در آنجا کار راحتی نیست. اپل، مثل گوگل و دیگر شرکت‌های بزرگ، سوالاتی تکنیکی بر پایه تجربه کاری پیشین شما و چند معمای دشوار می‌پرسد. ما نوشته‌های اخیر سایت کاریابی گلس‌در را بررسی کردیم و از آن بعضی از سخت‌ترین سوالات مصاحبه‌ای را که از کاندیداها پرسیده شده، پیدا کردیم.

مجموعه ضوابط و مقررات جذب و پذیرش آگهی تبلیغات بازرگانی سال ۱۳۹۴ در راستای سیاست‌های اصل 44 و سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس برآورد ظرفیت‌ های پیش‌بینی‌شده باهدف حمایت حداکثری از کار و سرمایه ایرانی برگرفته از رویکرد زیر تهیه و تدوین شده است.

مری میکر، هر ساله ارائه‌ی جامعی از وضعیت وب گردآوری می‌کند. در این گزارش، او معمولا بزرگ‌ترین روندهای رخ‌داده در دنیای دیجیتال و هم‌چنین مهم‌ترین افت و خیزهای شرکت‌های نوبنیاد را شناسایی می‌کند.

شاید تصور کنید که “اکنون” تصمیم گرفته اید که این مقاله را بخوانید، اما در حقیقت مغز شما این تصمیم را قبل از اینکه شما خبر داشته باشید گرفته است!

swot در حقيقت ابزاري است كه عموما براي كنار هم قرار دادن يافته هاي تحليلي فشارهاي خارجي و قابليت هاي داخلي استفاده مي شود و تحليل قوتها، ضعف ها ،فرصتها و تهديد هاست .

تحقیق کنید که آیا برند شما در بین مصرف کنندگان مشهور است یا نه؟ این قالب پژوهش سوال­هایی در مورد آگاهی از نام تجاری شما می­پرسد و به گونه­ای طراحی شده که تعصب مصرف کنندگان را از بین می­بر و به شما اندازه واقعی شهرت برندتان را می­دهد. از این قالب پژوهشی استفاده کنید تا بفهمید آیا برندتان در ذهن مصرف کنندگان می­ماند و دسترسی به برندتان چقدر است.

موارد متعددی از جمله نقاط قوت شرکت ، ترجیحات بازار ، جایگاه محصول ، شکل محصول و موارد مالی که در این فرم به آن شاره شده می بایست پیش از تولید یک محصول جدید در نظر گرفته شود .

نام تجاری همه آن چیزهایی است که مشتریان و یا مشتریان احتمالی درباره محصولات ، خدمات و یا سازمان شما می بینند . هر نشان قابل رؤيتي كه بتواند كالاها يا خدمات اشخاص حقيقي يا حقوقي را از هم متمايز سازد .

مجموعه‌ای از حقوق انحصاری است که به ناشر یا پدیدآورنده یک اثر اصل و منحصربه‌فرد تعلق می‌گیرد و حقوقی از قبیل نشر، تکثیر و الگوبرداری از اثر را شامل می‌شود . هرگونه استفاده و بهره‌برداری از این آثار منوط به دریافت اجازه از ناشر یا پدیدآورنده آن اثر می‌باشد ، استفاده در شرایطی که طبق قانون محدودیت یا استثنایی وجود دارد

بازار هدف هر محصول و یا خدماتی، توسط تولیدکننده و یا ارائه کننده خدمات شناسائی شده و تبلیغات و بازاریابی بر روی آنها انجام می‌شود . تعیین بازار هدف به عوامل مختلفی بستگی دارد . برای هر بازاری که قصد ورود به آن را دارید ، می بایست پروفایل مربوط به آن را تکمیل کنید .

موارد متعددی برای انتخاب محصول یا خدمات برای عرضه به بازار وجود دارد ، عواملی همچون تقاضا برای محصول ،نقطه قوت ، رقابت ،منحصر به فرد بودن ویژگی ها و... محصول یا خدمت دارای بالاترین ارزش محصولی است که باید به بازار عرضه شود .

به وب سایت خود همانند یک سند فروش نگاه کنید و اطمینان یابید که از مفهوم ، موضوع و آنچه در کسب آن می کوشید ، پشتیبانی می کند . اطمینان یابید که همه چیز در وب سایت شما به درستی کار می کند . از نظر بصری نه تنها آن را در کامپیوتر خود، بلکه در کامپیوترهای دیگری نیز کنترل نمایید .

مطالعات مدرسه مدیریت هاروارد نشان می دهد که خانواده های آمریکایی ، به طور متوسط ، 150 محصول را بطور مکرر می خرند ، که این محصولات 85 درصد نیازهای خانوار آنها راتشکیل می دهد . در این راستا تحقیقاتی انجام شده که چگونه می توان مردم را جذب کسب و کارری جدید نمود و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل نمود ؟

قبل از اینکه شما هر عمل بازاریابی انجام دهید، شما باید نوع خدمتی که ارائه می دهید را مشخص کنید و بشناسید. اگر خودتان نفهمید که در مورد چه چیزی بازاریابی می کنید، مطمئنا دیگران هم نخواهند فهمید.

به منظور ارائه محصول جدید به بازار لازم است قبل از آن تحقیقات بازار انجام شود . اطلاعات بدست آمده از این تحفیقات در تعیین اینکه ایده محصول جدید به بازار عرضه شود یا خیر یا اینکه چه ویژگی هایی در محصول گنجانده شود کمک خواهد کرد .

به منظور شرکت در نمایشگاه تجاری لازم است هدف از شرکت در نمایشگاه به صورت دقیق مشخص و آمادگی لازم برای شرکت در نمایشگاه بررسی شود .

بسیاری از فعالیتهای بازاریابی که امروزه برندها انجام می دهند ، به شدت غیر موثرند .ایمیل مستقیم؟ دور بیاندازید . تماس سرد؟ نادیده بگیرید . تبلیغات تلویزیونی؟ از آن صرف نظر کنید . بنرها؟ جمع کنید و آنها را حذف کنید .جای تعجب نیست که از بسیاری از ما پرسیده شود که نرخ بازگشت سرمایه توسط بازاریابی محتوا را ثابت کنیم ، قبل از آنکه ما حتی این کار را شروع کرده باشیم . به معنای واقعی کلمه هر روز میلیاردها محتوا در کانالهای بیشتری منتشر می شوند .تحقیقات اخیر نشان می دهند تنها یک نفر از میان هزاران نفر می گوید ، اغواکننده ترین تبلیغات موجب تشویق آنها به اعتماد یک برند شده است .

در بازاریابی دیجیتال عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . شما بازاریابی دیجیتال را از کجا آغاز کرده اید ؟ چگونه می توانید همه رویدادها را مدیریت کنید ؟ چگونه برای این همه موارد زمان دارید ؟ انجام این روند مساله مهمی جهت ادامه استراتژی بازاریابی دیجیتال است ، اما بدون ابزار شما به نیرو و منابع زیادی برای این کار نیاز دارید و زمانی که بودجه اندکی برای این کار دارید ممکن است ضربه بزرگی به شما بزند .