چک لیست طراحی وب سایت
تیر 18, 1397چک لیست سئو و بهینه سازی سایت
تیر 18, 1397چک لیست هویت بصری برند
امروزه یکی از مهمترین دلایل بازسازی برند (rebranding) نیز به خاطر آلودگیهای بصری ناشی از تعدد تصاویر و المانها میباشد که باعث گردیده تا حتی بسیاری از شرکتهای مطرح جهان ازجمله: ماکروسافت، پپسی و حتی در ایران بنگاههای اقتصادی همچون بانک ملت، اسنوا و… به فکر تدوین اساسنامه هویت بصری برند بیافتند. هویت بصری برند نشان میدهد چطور و چگونه یک شرکت میخواهد دیده شود و یکی از قویترین ابزارهای بازاریابی و بیانگر ارزشها و بینش استراتژیک یک شرکت در قالب تصویری ثابت و پایدار است.هویت بصری برند یک نمادی از برند است.برندها مظهر یک ایده بزرگ،یک موقعیت استراتژیک،مجموعهای از ارزشهای تعریف شده و صدایی متفاوت هستند.نمادها ظرفی برای معنای برند هستند. ما باکمک چک لیست هویت بصری برند می توانیم باطراحی هویت برند هود قدرتمندتر شویم. تبدیل یک ایده به ماهیت دیداری مستلزم مهارت،صبر و نظم دقیق است .واقعا مسئولیت بزرگی است که چیزی طراحی شود که صدها هزار بار تولید شود و حدود بیست سال یا بیشتر عمر کند.ایجاد فرمی که ساده چشمگیر،به یادماندنی و مناسب باشد کار سختی است،زیرا ما در محیطی کاملا اشباع شده از تصویرها زندگی میکنیم.
برای طراحی هویت بصری برند خود چک لیست زیر را دانلود کنید.
2 دیدگاه
لینک دانلود خراب است
تا لود شدن کامل صفحه شکیبا باشید
فایل قابل دانلود است