چکلیست استخدام نیرو
تیر 14, 1397چک لیست شخصیت برند
تیر 14, 1397چکلیست داستان برند
چکلیست داستان برند با طرح چند سؤال کلیدی، شمارا با ابعادی از برند موجودتان که ممکن است به آن توجه نکرده باشید آشنا کرده و باعث میشود مشتری ارتباط قویتری با برند شما برقرار کند. هر کسبوکار موفقی باید داستان برند خود را داشته باشد.
همــــه کسبوکارها بایــــد داستانهایی را بــــرای بیــــان رویکردهای سازمان داشته باشند. از طرفی رویکردهای ســــازمان هم درونی اســــت که ارتباطات داخلی ســــازمان و فرهنگسازمانی را ناشــــی میشود و از ســــوی دیگــــر ســــازمان یــــک ســــری رویکردهای بیرونی مثل ارتباط با مشتری دارد که از طریق داســــتان بیان میشود. شاخصترین نوع داستانسرایی برای یک کسبوکار آنجا متبلور میشود که میخواهیم برند خود را برای مشتریان بیان کنیم.
شما میتوانید با پاسخ دادن به سؤالات موردنیاز مشتریان آنها را نسبت به کسبوکار خود را ترغیب کنید.
کسبوکارها به خاطر تعاملات انسانی ناگزیر به داستانسرایی هســــتند امــــا این داستانسرایی باید اســــتراتژیک و هدفمند باشــــد کاری کــــه تمــــام برندهــــای بزرگ دنیــــا در دنیای کسبوکار انجام میدهند.
قبل از نوشتن داستان برند خود چکلیست زیر را مطالعه کنید.