برند شما آن چیزی‌است‌که

وقتی شما در اتاق نیستید، مردم پشت سر شما می‌گویند.
جِف بزوس | مدیر سایت آمازون

برند هرچیزی در مورد شما است؛ کیفیت، خدمات، ارزش، یکپارچگی، اخلاق کاری، قدرت و هدف ایجاد شماست. مردم نظراتشان را، چه شما برند خود را مرحله‌به‌مرحله توصیف کنید و چه نکنید، بیان می‌کنند. ایجاد یک برند خوب نیازمند سرمایه‌گذاری بر توسعه سازگار با موجودیت شما می‌باشد. آن‌ را تعریف و کنترل کنید و برند خود را شکل دهید و در آخر آنرا در معرض نمایش قراردهید. اگر شرکت شما بتواند متمایز و مناسب باشد و تجربهٔ مشتریان خود را کنترل کند، تمام محصولات و نه فقط یک محصول و خدمت خاص را خواهید فروخت.


دانلود چک لیست برندسازی تخصصی

سه مسئله‌ای که شاید با آن روبرو باشید!

نقشه‌راه ساخت یک برند متمایز

آیا شما هم جزء آن افرادی هستید که وقتی از شما می‌پرسند مخاطبان محصول و خدمات شما چه‌کسانی هستند خیلی سریع اعلام می‌کنید همه می‌توانند مشتری ما باشند و از خدمات ما استفاده کنند؟
آیا برای اینکه سهم بیشتری در بازار رقابتی به دست بیاورید تصمیم گرفته‌اید محصولات متنوعی در سبد کالاهای خود قرار دهید تا مبادا مشتری سراغ رقیب شما برود؟
همه ما به‌دنبال ساخت یک کسب‌و‌کار فوق العاده و پُرسود هستیم در این ویدئو ۲ نکته طلایی برای رسیدن به این هدف را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

یک برند قدرتمند چه چیزهایی را به سازمان شما اضافه می کند؟




دانلود خلاصه کتاب زاگ

کتابی که دیدگاه‌های بسیاری از مدیران برتر را در زمینه برندسازی متمایز و موثر تقویت کرد

فرآیند خلق برند در دپارتمان مشاوره آژانس تبلیغاتی ۱۲۸

agreement1

تکمیل فرم بریف

آنچه هستیم و جایی که قرار‌است در آن قرار‌بگیریم
desk-lamp2

تحقیق و پژوهش

بررسی رقبا، تعیین جایگاه، فرصت‌ها و تهدیدها
report3

آماده‌سازی پروپزال

طراحی استراتژی‌های برند و مسیر رسیدن به آن
money4

لانچ برند

ایجاد برند در سطح جامعه و بازار هدف

بسته‌های پیشنهادی خدمات برندینگ آژانس تبلیغاتی 128


پنج دستآورد برند برای سودآوری و ارزش آفرینی کسب‌وکار شما


مردم ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خرید کنند که احساس می‌کنند آنها را می‌شناسند و می‌توانند به آنها اعتماد کنند.برند این اعتماد خاطر را ایجاد می‌کند.فرقی نمی‌کند شما محصولی را به مشتریان ،فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به سهام‌داران و یا ایده‌هایی را به مؤلفان بفروشید ،برند با ایجاد آگاهی مثبت از وعده منحصربه‌فرد و مفید شما ،راه موفقیت را هموار می‌سازد


وارن بافت ،موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم ،رمز موفقیت خود را در 5کلمه خلاصه می‌کند:محصولات عام بخرید،برند بفروشید. برند نقطه مقابل محصولات عام است.زمانی که شما تصمیم به ساخت یک برند می‌گیرید تمایزی در ارائه و یا خود محصول ایجاد می‌کنید و این اعتماد و پتانسیل برای قیمت بالاتر،حاشیه سود بیشتر برای شما به همراه می‌آورد


حتماً شما هم‌کسب‌وکارهایی را دیده‌اید که یک شبه ایجاد می‌شود و یک شبه هم از بین می‌روند. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید یک برند را خلق کنید پروسه ساخت آن را باید طی کنید، بعدازآن همانند یک فرزند از آن نگهداری می‌کنید تا رشد کند و به ثمر برسد. برند ثمره‌ای از عمر شماست پس برای جاودان ماندن آن تلاش می‌کنید


برند همانند نمادی بر روی پرچم کشورهای گوناگون مهمترین موضوع فرهنگی و هدف آن جامعه را نشان می‌دهد. با برندسازی شرایطی که می‌خواهید بدان برسید یا همان چشم انداز برند مشخص می‌شود و زمانی که چشم انداز شما تعیین شد برندسازی را به یک فرآیند شفاف تبدیل می‌کنید و برای همه اعضای سازمان تعهدی ایجاد می‌کنید که به آن برسید


سیلی از انتخاب‌های ناآشنا،برند مانند دوستی است که می‌توان روی آن حساب باز کردو این اعتماد به انتخاب و خرید مشتری و سوددهی برای صاحب برند منجر می‌شود.اگر مشتری به این نتیجه رسید که آنچه خرید کرده است به هزینه اش می‌ارزد و از خرید خود پشیمان نمی‌شود این اعتماد نتیجه برندسازی موفق است.

صد سوال مهم که مدیران و نخبگان برتر جهان تجارت
از خود پرسیده‌اند


سؤال پرسیدن یکی از ملزومات پیشرفت کردن است. سؤالات تخیل ما را فعال می‌کنند، جلوی اتفاقات ناگوار را می‌گیرند و راههایی را به سمت مقصد به ما نشان می‌دهند که انتظارشان را نداشتیم. در دنیای کاروکسب نیز سؤال پرسیدن از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. آنچه در ادامه می‌خوانید مجموعه‌ی باارزشی از سؤالاتی است که مدیران عامل شرکت‌ها، مؤسسان سازمانها، اساتید و نویسندگان حوزه‌ی کاروکسب، بازاریابان و فروشندگان بزرگ و اشخاص شناخته‌شده‌ی دیگر صنعت و بازار به مدیران پیشنهاد می‌کنند همواره از خودشان بپرسند.


همین حالا دانلود می‌کنم

 دانلود رایگان کتاب ارزشمند
صد سوال مهم که مدیران و نخبگان برتر جهان تجارت از خود پرسیده‌اند

مدیران برتر جهان، چه سوال‌هایی  از خود می‌پرسند؟ چگونه این سوالات عامل رسیدن به جواب‌های خوب و پیشرفت‌های چشمگیر می‌شود؟
دانلود همین حالا
نسخه الکترونیکی کتاب را در ایمیل خود دریافت کنید
close-link
ضرب‌المثل "تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد" از ضرب‌المثل‌های پرکاربرد فارسی است که سخن گفتن را برای بیان توانمندی‌ها، حیاتی تلقی می‌کند. در دنیای پُررقابت و آکنده از برندها که گاهی اوقات شباهت کیفی و حتی قیمتی بسیار زیادی باهم دارند، برندها برای موفقیت یا همان جلب‌توجه مخاطبین هدف و کسب سهم بازار بیشتر باید با مخاطب ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل تنها خوب بودن کافی نیست مهم‌تر از آن خوب شناساندن و رساندن پیام جذاب به مخاطب است که در برداشت اولیه تأثیر بسزایی در موفقیت برند دارد.

درخواست جلسه مشاوره برندینگ


ثبت درخواست

ارزیابی برند

برگشتن و نگاه کردن به برند
بیشتر بدانید


انواع برند

سبک و استراتژی کسب‌وکار
بیشتر بدانید


1چه مدت زمان طول می‌کشد تا یک برند متولد شود؟

پروسه ساخت یک برند به عوامل مختلفی بستگی دارد و از طرفی سازمان شما باید آماده برند شدن باشد.اگرقبل از شروع برندسازی زیرساخت‌های لازم مشخص نشود بعدا به مشکل برمی‌خورید .شما باید قبل از هرچیزی مشخص کنید که می‌خواهید با برند شدن چه چیزی به‌دست آورید و برند چه کمکی به شما می‌تواند بکند.تمام این مسائل در جلسه مشاوره برند به آن پرداخته می‌شود و برای شما مشخص می‌کنیم چه مسیری را طی کنید.

2آیا برندسازی همان طراحی آرم و المان‌های گرافیکی است؟

برند سازی چیزی بیشتر از طراحی آرم و هویت بصری برند است. اینها ابزاری هستند که به واسطه آن برند را به دیگران معرفی می‌کنید ولی مهم‌تر از آن فکر و استراتژی است که پشت این ابزارها قرار دارد در جلسه مشاوره برند شما به یک استراتژی مشخصی در پروسه برند سازی می‌رسید

3چه افرادی می‌توانند در جلسه مشاوره برند حضور داشته باشند؟

تصمیم گیری راجب یک برند، طراحی و یا تغییر برخی از استراتژی‌های آن این الزام را به وجود می‌آورد که افراد تصمیم گیرنده نهایی در جلسه حضورداشته باشند. آنها هستند که باید نتیجه تحقیق و بررسی‌های مجموعه ما را دریافت کنند و بعد از آنکه به سؤالاتشان پاسخ دادیم دستور اجرایی آن را صادر کنند.

4بودجه لازم برای برند سازی چقدر است؟

میزان بودجه برند سازی به این بستگی دارد که آیا برندی می‌سازید که تنها در یک منطقه کوچک قرار است به رقابت بپردازد و یا دید بلندتری دارید. بعد ازآنکه هدف شما تعیین شد ریز فعالیت‌هایی که باید انجام دهید برای شما تعیین می‌شود و به نسبت آن بودجه‌ای که برای آن باید صرف شود

5بعد از جلسه مشاوره این امکان وجود دارد که خودتان مدیر اجرایی پروژه باشید؟

آژانس تبلیغات 128 با هدف برآورده کردن نیازهای جامع مشتریان درحوزه‌های برندینگ، تبلیغات و بازاریابی ایجاد شده است. بعد از جلسه مشاوره شما می‌توانید اجرای مراحل برند سازی را به مجموعه ما بسپارید.

دانلود ebook ده خطای برندسازی همراه با راه‌حل موجود

که اغلب شرکت‌ها در دام آن گرفتار می‌شوند.

 دانلود رایگان کتاب ارزشمند
صد سوال مهم که مدیران و نخبگان برتر جهان تجارت از خود پرسیده‌اند

مدیران برتر جهان، چه سوال‌هایی  از خود می‌پرسند؟ چگونه این سوالات عامل رسیدن به جواب‌های خوب و پیشرفت‌های چشمگیر می‌شود؟
دانلود همین حالا
نسخه الکترونیکی کتاب را در ایمیل خود دریافت کنید
close-link
ویژه افراد عمل‌گرا

دانلود ۷۴ نمونه عنوان  تبلیغاتی

الگو‌ها و مدل‌هایی که برترین شرکت‌های جهان از آنها استفاده می‌کنند
 همین حالا برایم ارسال کنید تا دانلود و استفاده کنم
بلافاصه در ایمیل شما خواهد بود
close-link

دانلود خلاصه کتاب پُرفروش زاگ

چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟
این کتاب مرجع تصیم‌سازی بسیاری از مدیران برتر جهان در زمینه برندسازی بوده‌است
دانلود همین حالا
متعهدانه در برابر اطلاعات شما مسئول هستیم
close-link

ده خطای اجتناب ناپذیر برندسازی

که اغلب شرکت‌ها در دام آن گرفتار می‌شوند
ebook دانلود رایگان 
راه را کوتاه کنید
دانلود نمونه برنامه بازاریابی
با تکمیل نمونه خام و فرمت آماده برنامه بازاریابی
قدم اصلی را برای شروع بازاریابی علمی و اصولی خود بردارید
دانلود همین حالا
اطلاعات شما نزد ما به امانت خواهد بود
close-link
این فایل تاکنون بیش از 1800 بار دانلود شده‌است
دانلود فایل اصول پیاده‌سازی بازاریابی
راهنمای جامع و دستورالعمل کامل و مرجع بازاریاب‌های حرفه‌ای
همین حالا در ایمیل خود دریافت کنید
ما هم از ایمیل‌های مزاحم، بیزاریم
close-link

دانلود دکوپاژ تبلیغاتی

برای برنامه‌ریزی هدفمند تبلیغات
 این فرم را فقط حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند
دانلود همین حالا
close-link