بازاریابی محتوا
هرکسی با فروختن چیزی زندگی میکند و از زمانی که مردم شروع به فروختن چیزها به یکدیگر کردند برندها نقش بزرگی را در تعیین بازندهها و برندهها در بازار داشتهاند. در بازار رقابتی امروز بهدست آوردن مشتریان جدید بسیار سخت و اغلب پرهزینه است. این موضوع باعث میشود که شیوههای مقرونبهصرفه در جذب مشتری و نگهداری وی برای موفقیت سازمان اهمیتی حیاتی داشته باشد. اما چیزی گه اغلب کسبوکارها از آن غافل هستند، این است که قوانین بازاریابی تغییر کرده است. بهجای ادعای برتری محصول با صدای بلند، آنچه مشتریان واقعاً میخواهند مطالب ارزشمند است که زندگی خود را بهبود دهند.
این روش جدید بازاریابی است که از آن بهعنوان تنها راه ساختن یک پایگاه مشتری وفادار یاد میشود. کلمات کلیدی حکم راهنمای کاربران در نتایج موتورهای جستجو رادارند که آنها را به سایت مناسب هدایت میکنند و پسازآن این محتوای مناسب است که بین شما و کاربر رابطه برقرار میکند. امروز بهترین زمان برای بازاریابی محتواست: روشی کارآمد که توجه افراد را به شما جلب میکند، شما را میشناساند و برایتان فروش بیشتری رقم میزند.
محتوای اصیل
جادوی بازاریابی
بازاریابی محتوا به معنای ایجاد و به اشتراکگذاری محتوای باارزش رایگان، جهت جذب و تبدیل بازدیدکننده به خریدار و همچنین تبدیل خریدار به یک مشتری همیشگی است. نوع محتوایی که به اشتراک میگذارید مستقیماً به نوع کالا و یا خدماتی که میفروشید بستگی دارد، بهعبارتدیگر شما به افراد آموزش میدهید بدینصورت آنها شمارا میشناسند و به کسبوکار شما اعتماد میکنند.
به یاد داشته باشید که محتوا از نیاز بالقوه مشتریان نشأت میگیرد، چراکه آنها را برای حل مشکل و نیاز خود به دنبال اطلاعات هستند و بهسرعت خرید نمیکنند. بازاریابی محتوا، محتوای باارزشی را میسازد که اهداف بازاریابی و فروش دارد بنابراین هر متن یا مقاله و ابزاری را نمیتوان محتوا نامید. مهم اصالت و نتیجه بخشی محتواست که برای یک مشتری ارزش ایجاد میکند. همانطور که یک محصول به خریدار خود سود میرساند، محتوای شما هم باید بهطور ذاتی به خوانندهی خود پاداش و سود برساند.
شیوه جدید برای فروش محصول و خدمات
زندگی ما با افرادی که برای توجه ما رقابت میکنند، اشباعشده است. هرکدام به شکلی تلاش میکنند ذهن ما را به خود مشغول کنند عدهای با گرافیک جذاب و عده دیگر با ارائه هدایای مختلف. اما نمیتوان به تمام تبلیغات امتیاز یکسانی داد برخی بهاندازهای مفید هستند که حتی دوست داریم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم.ما از بمباران شدن تبلیغات لذت نمیبریم ولی قدردان تبلیغاتی هستیم که به ما کمک میکند درست خرید کنیم.این کاری است که بازاریابی محتوا با تبلیغات شما انجام میدهد.
دانلود ebook ایدههای بازاریابی محتوا
۵۰ ابزار ساده و قابل کاربرد برای ایجاد یک کمپین بازاریابی محتوا
چه میشد اگر:
بهجای اینکه مشتریان را پیدا کنید
مشتریان شما را پیدا میکردند
زمانی که افراد تصمیم به خرید میگیرند، به تبلیغات توجه نمیکنند، آنها نیاز به اطلاعات ارزشمند در مورد خرید خوددارند. به همین خاطر به شبکههای اجتماعی، اینترنت و سایر رسانههایی که در دسترس دارند مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل میکنند. آیا در این شاهراههای ارتباطی محتوای کاربردی و مفید قرار دادهاید که اعتماد آنها را جلب کنید؟
بازاریابی محتوا بر جذب و تبدیل مشتریان چگونه اثر میگذارد
خدمات بازاریابی و تولید محتوا در آژانس تبلیغاتی 128
کمک میکنیم تا مشتریان را، از مسیر درست به سمت شما هدایت کنیمافزایش نرخ مراجعه مشتری با بازاریابی محتوا
اگر شما هم به دنبال پیدا کردن روشهای جدید و بروز دستیابی به مشتریان هستید و طبیعتاً بهمانند حداقل ۹۰ درصد شرکتها، نیروی بازاریابی و فروش مؤثری ندارید این ابزار ساده اما تأثیر برانگیز را جدی بگیرید. ما قبلاً این کار را کردهایم و هماکنون نیز از آن استفاده میکنیم و طراحی یک برنامه بازاریابی محتوا را بارها و بارها تمرین کردهایم. حضور شما در این سایت و در این صفحه دلیلی بر این ادعاست. تصمیم بگیرید تا فرصت حضور مشتریان و مخاطبان واقعی را در کسبوکارتان فراهم کنیم
مردم از تکنیکهای بازاریابی خسته و تبدیل به افراد ماهری در کسب اطلاعات شدهاند. به همین دلیل امروزه کسب و کارها نیازمند چیزی هستند که ارزش جدیدی در زندگی مردم ایجاد کند.
مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، همه کسانی که با شما ارتباط دارند به دنبال گرفتن یک حس خوب از برند شما هستند تا در نهایت زندگی بهتری داشته باشند.
فرآیند خدمات بازاریابی محتوا در آژانس تبلیغاتی ۱۲۸
تحقیق اهداف محتوا
شناسایی نیاز محتوا
تقسیم بندی محتوا بر اساس بازار هدف
تدوین استراتژی محتوا
تقویم تولید و ارائه محتوا
استراتژی گردش محتوا
فرآیند تولید محتوا
طبقه بندی محتوا
تولید ابزار رسانهای با فرمتهای مختلف
انتشار و آنالیز
نقاط تماس محتوا
تقویم وابزار انتشار، مونیتورینگ و آنالیز
ما گزینه خوبی برای ارائه تولید محتوای شما هستیم چون:
- تولید و ارسال منظم محتوا
- هزینههای منطقی و بهینه
- نویسندگان متخصص در هر حوزه
- رعایت اصول جذب مخاطب
- رعایت اصول سئو در ساختار متن
وقتی مخاطبان مطالبی مفید دریافت میکنند سؤالی در ذهن آنها ایجاد میشود که چه زمانهایی باید منتظر دریافت مطالب جدید از شما باشند اگر بتوانید برای دنبال کنندگان خود عادت زمانی ایجاد کنید اصل انتظار را در ارائه محتوای خود ایجاد کردهاید
بسیاری از سازمانها ترجیح میدهند تولید محتوا توسط پرسنل خود انجام شود. اما تولید محتوای اصیل و کاربردی زمان زیادی را از پرسنل شما دریافت میکند. هزینه ساعتی هر یک از پرسنل شما چقدر است؟ آیا می دانید ممکن است برای ارائه یک محتوا نزدیک به 3 ساعت زمان قرار دهند و در آخر هم تنها محتوایی خام بدون رعایت اصول نگارشی و محتوایی به شما تحویل دهند؟
اهدف شما از تولید محتوا ارائه یک سری مطالب دانشگاهی و بدیهی نیست شما میخواهید بهواسطه تولید محتوا یک نگرش و شاید هم راهکار به مخاطبان خود ارائه کنید تا نشان دهید نسبت به رقبای خود برتری دارید به همین خاطر یک فرد عادی که شناختی درباره حوزه کاری شما ندارد نمیتواند نیاز شمارا در تولید محتوا برآورده کند ما با توجه به زمینه کاری هر فرد متخصصانی در تیم خودداریم که بتوانند محتوایی تخصصی با توجه به مخاطبان هدف برای شما آماده کنند.
نوشتن محتوای خوب و اصیل کافی نیست. شما به چیزی فراتر از یک محتوا نیاز دارید که مخاطبان علاقهمند به مطالعه آن شوند. ساختار محتوا، استفاده از عنوانهای جذاب، پاراگراف بندی اصولی و.... مواردی هستند که در تولید محتوا به آن توجه میشود
یکی از هدفهای تولید محتوا حضور در صفحات ابتدایی گوگل است. در کجای متن کلمات کلیدی بیشتری باید استفاده شود؟ چگونه چگالی کلمات کلیدی را در محتوا بالا ببریم به گونه ای که برای خواننده مشکلی ایجاد نکند؟ حداقل تعداد کلمات کلیدی در متن چه میزانی است؟ما با رعایت تمامی این اصول محتوا را برای شما طراحی میکنیم
سابقه ما در تولید محتوا که در اختیار شما خواهد بود
پروژه مشاوره محتوا
متن محتوای تولید شده
نویسنده متخصص