تبلیغات خلاق


قصه همان قصه بود فقط گوینده عوض شد. جوک همان جوک است، اما یکی از دوستانتان هست که وقتی او تعریف می‌کند بامزه‌تر می‌شود. حقیقت همان حقیقت است، اما از دهان یکی باورش می‌کنند و از دهان یکی دیگر نه، چرا...؟ شاید چون بعضی‌ها بهتر انجامش می‌دهند، بعضی‌ها دانش و تخصصش رادارند و بعضی‌ها غریزه‌اش را... و آن خلاقیت است چراکه: آنچه باعث تمایز انسان‌ها می‌شود مغزشان نیست، نحوه استفاده از مغزشان است!


خلاقیت داروی تبلیغات اثربخش است در دنیای پیام‌ها و ارائه‌های تکراری و بی‌اثر و آنچه باعث نتیجه‌بخش شدن یک تبلیغ می‌شود ترکیبی از خلاقیت و محتواست. تبلیغ باید دلیل خوبی برای مشتری بیاورد تا او به خرید ترغیب شود این می‌شود محتوا در تبلیغات و همچنین باید به‌قدری در طراحی و نوشتار بی‌نظیر و تک باشد که در همان نگاه اول توجه مصرف‌کنندگان را جلب کند، این هم می‌شود خلاقیت در تبلیغات.

در آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ هر کمپین یا برنامهٔ ارتباطی، بر اساس ایده‌های خلاق شکل می‌گیرد. این ایده‌ها طی یک فرآیند خلاقانه توسعه پیدا می‌کنند. بر اساس اهداف ارتباطی مشتری، ایده‌هایی توسعه می‌یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه‌های مختلف مانند تیزر تلویزیونی، آگهی رادیویی، طرح‌های گرافیکی، رویدادهای ارتباطی، رسانه‌های دیجیتال و ... داشته باشند. مأموریت اصلی این اتاق، ترجمهٔ اهداف ارتباطی مشتری به پیام‌های جذاب، گیرا و قابل‌درک است.

تاثیر خلاقیت در تبلیغات و برندینگ

200
تاثیرگذاری
در دنیای پُر سروصدای تبلیغات، راه نفوذ به ذهن مخاطبان خلاقیت است.
3967863
ماندگاری
ایجاد تصویر ذهنی و رها شدن از تله تکرار، تبلیغات خلاق را ماندگار می‌کند
400
اشتتراک گذاری
تبلیغ خلاق و جذاب، توسط مردم به صورت ویروسی پخش می‌شود
300
نرخ دیده شدن بالا
مسئله اصلی در تبلیغات، کشف راه‌هایی برای دیده شدن است

خدمات خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات

copy
کپی رایتینگ
نوشتن متون تبلیغاتی خلاق برای ارتباط بهتر با مخاطبان
۰۱۹-idea
تعیین ایده‌ها و کانسپ‌ها
عناصر ارتباطی، نوشتاری و گرافیکی یک تبلیغ با خلاقیت معنا می‌یابد
shoar
شعار تبلیغاتی
یک شعار تبلیغاتی خلاق بخش زیادی از مسئولیت ادبیات برند را بر عهده می‌گیرد
box
خلاقیت در بسته بندی
بسته بندی، بازاریابی و فروشنده خاموش است، خلاقیت دv بسته بندی، فروش را ساده می‌کند

senario
نگارش سناریو
برای آگهی های تجاری و تیزر و رپرتاژآگهی
maskat
طراحی مسکات
خلق شخصیت و کاراکتر در موقعیت های مختلف
chiriki
بازاریابی چریکی
ایده‌پردازی در بازاریابی و بازی‌سازی ارتباطات
resane
خلاقیت در رسانه
طراحی رسانه‌های محیطی خلاق، رسانه‌های مکتوب


خلاقیت در تبلیغات
اتاق فکر و گروه تولید ایده و خلاقیت! مگر بدون آن می‌شود یک پروژه تبلیغاتی، کمپین تبلیغاتی، برنامه بازاریابی و یا برنامه برند سازی را طراحی کرد و پیش برد. بدون خلاقیت، تبلیغات گم می‌شود. گروه ما در این بخش نه از نوآوری می‌ترسد و نه از رد شدن ایده‌ها. سختی کار ایده پردازی ما را از پرداختن به آن برای تولید مفهوم و آگهی‌های خلاق منصرف نمی‌کند. اگر شما با ما موافقید پس می‌توانیم شروع کنیم، اما اگر به دنبال تبلیغات تکراری، ناکارآمد و بدون خلاقیت هستید، ما اصلاً گزینه خوبی نیستیم.

دانلود چک‌لیست
تبلیغات خلاق


ما برای اینکه تبلیغات خلاقی برای کارفرمایانمان بسازیم، هزینه‌های بسیاری کرده‌ایم، دوره‌های آموزشی بسیاری دیده‌ایم و هرروز مطالعه می‌کنیم. همیشه در تمرین خلاقیت و نوآوری هستیم تا اکسیر خلاقیت در تبلیغات (پیام و رسانه، فرقی نمی‌کند) را به پروژه‌هایمان اضافه کنیم

راستی شما نمی‌خواهید نوآورانه‌تر با مشتریانتان سخن بگویید؟!؟ بیایید در موردش کمی جدی‌تر فکر کنیم.