خلاقیت در تبلیغات ۶ | جف رام
اردیبهشت 8, 1397رموز بازاریابی قدرتمند ۲ |جورج توروک
اردیبهشت 8, 1397رموز بازاریابی قدرتمند ۱ |جورج توروک
پرسشها، همان پاسخها هستند!
شما چه پرسشهایی از خودتان درباره زندگی و کارتان میپرسید؟
جورج توروک
- نویسنده کتاب پر فروش و اثرگذار رموز بازارابی قدرتمند
- عضو انجمن سخنرانان حرفه ای کانادا و جهان
- دارای سبکی انگیزشی همراه با مزاح و خنده
- نگارش و چاپ بیش از ۳۵۰ مقاله آموزشی، تبلیغاتی
- نویسنده کتاب راهنمای شما برای موفقیت در ارتباط
- متخصص در نگارش متون تبلیغاتی برای کمپانی های مطرح جهان
شما اینجا چهکار میکنید!؟!
شاید با خودتان فکر کنید که چرا این سؤال را از شما میپرسم! امیدوارم این سؤال را خودتان پرسیده باشید و یک جواب هم برای آن داشته باشید. شاید به این دلیل باشد که بخواهید در بازار شماره یک باشید یا بخواهید فرایند بازاریابی و فروشتان را بهبود ببخشید و یا عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشید.
اگر بهطور مشخص و دقیق بدانید به دنبال چه چیزی هستید، به نتایج بهتری دست خواهید یافت. بنابراین چالشی که در کسبوکار با آن روبرو هستید چه چیزی میباشد؟ این چالش خاص چیست و در این رقابت سخت شما چه کار میخواهید انجام دهید و بهصورت دقیق مسئله را مشخص کنید.
بهعنوان یک مشاور بازاریابی که با چهارصد مدیر شرکت موفق صحبت کردهام یاد گرفتم که باهوشترین افراد کسانی نیستند که همه جوابها را دارند بلکه موفقترین افراد کسانی هستند که سؤال درست را میپرسند؟
سه شیوه مهم بهدست آوردن ایده در بهبود کسبوکار
- اول الگوبرداری از مثالها
- دوم صحبت با همکاران
- سوم فکر و تخیل کردن
در ادامه ویدئو مشاهده فرمایید…