بازاریابی اینترنتی
اینترنت سکوی پرتاب کسبوکارها در دوران پررقابت و عصر آگاهی مشتریانِ امروز است بازاریابی وارد عرصه جدیدی از پیشرفت شده است و بازاریابی اینترنتی تنها رسانهای است که همیشه میماند و از بین نمیرود، تراکتها و تبلیغات مکتوب از بین میرود و تاریخ مصرف کمی دارند، بیلبوردها و تبلیغات محیطی از اکران خارج میشوند، تبلیغات تلویزیونی فراموش میشود، اما فعالیتهایی که در بازاریابی اینترنتی میکنید همیشه در لحظهای که مشتریان به خدمات نیاز داشته باشند در دسترس است.
بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه قدرتمندی از: ترافیک وبسایت، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری (Conversion Rate)، تعداد اشتراکها (Subscriptions) و تعداد صفحات بازدید شده مثالهایی از سنجش بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی اینترنتی هستند که با توجه به اهداف کمپینهای بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته میشود.
تجارتِ همیشه فعال
بازاریابی اینترنتی شمارا قادر میسازد تا کسبوکار خود را بهطور مستمر و بدون نگرانی از ساعات کاری یا پرداخت اضافهکاری کارکنان، فعال نگاهدارید، هزینههای تکرارشونده اجاره املاک و تعمیر و نگهداری را نخواهید داشت، ملزم به خرید موجودی برای عرضه در فروشگاه نمیباشید و میتوانید موجودی را همراستا با تقاضا سفارش دهید، بازاریابی اینترنتی با شیوه اتخاذ تصمیمات خرید مصرفکنندگان هماهنگ است و میتوان عرضه هدفمندی را مشتمل بر علائق آنان ارائه نمودچهار ویژگی یک کمپین بازاریابی اینترنتی
مخاطبمحور بودن
توسعهپذیر بودن
در خدمت برند باشد
تولید سرنخ
دو استراژی مهم بازاریابی اینترنتی
افزایش ترافیک ونرخ بازدید
برای داشتن سایت پربازدید، ابتدا روش جذب مخاطب خود را تعیین کنید که اصلیترین بخش افزایش بازدیدِ شماست و به زمینه فعالیت و کیفیت مطالب سایت شما و خدماتی که به بازدیدکننده ارائه میدهید بستگی دارد. ایجاد ترافیک یکی از مهمترین و ارزشمندترین منابع هر وبسایت به شمار میرود.
اگر شما سایتتان را بر اساس الگوهای استاندارد بازاریابی اینترنتی توسعه داده باشید و قیف فروش کارآمدی طراحی کرده باشید، میتوانید مطمئن باشید هرچقدر بازدیدکنندگان علاقهمند و مرتبط با موضوع کاری شما بیشتر شود، درآمد شما نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد.
افزایش نرخ تبدیل
نرخ تبدیل، پاسخ مثبتی که کاربران به درخواست سایت شما میدهند. تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار، مهمترین هدف کسبوکار است. اولین هدفی که شما در سایت خوددارید افزایش نرخ تبدیل برای فروش است
اگر نرخ تبدیل در سایت شما کم باشد، ترافیک ورودی شما بیتأثیر بوده است. مثلاینکه تبلیغات خود را به یک صفحه خالی در سایت خود لینک کرده باشید. تا زمانی که شما از نرخ تبدیل سایت خود بیخبر باشید، هیچوقت قادر نخواهید بود بهرهوری سایت خود را بالا ببرید. بررسیها نشان میدهد قریب به ۹۸% وبسایتهای ایرانی نرخ تبدیل سایت خود را نمیدانند.
چرا امروزه استفاده از بازاریابی اینترنتی رو به رشد است؟
بازاریابی اینترنتی، قابل اندازهگیری است.
اگر چیزی را نتوانید اندازهگیری کنید، نمیتوانید آنرا مدیریت کنید. بازاریابی اینترنتی امکان محاسبهی میزان بازگشت سرمایه (ROI) به فعالیتهای اینترنتی را میسر میسازد. برخلاف بازاریابی سنتی، نرخ بازگشت سرمایهی تخصیصیافته برای فعالیتهای بازاریابی اینترنتی بهراحتی قابلپیگیری است. این مزیت فوقالعادهی بازاریابی اینترنتی به شرکتها کمک میکند تا چگونگی کیفیت کمپینهای اینترنتی و کارایی آنها را محاسبه کنند.بازاریابی اینترنتی، کمهزینه است.
بازاریابی اینترنتی، در مقایسه با روشهای بازاریابی سنتی، صرفهی اقتصادی بیشتری دارد. انجام فعالیتهای بازاریابی اینترنتی به زمان و مکان خاصی وابسته نیست و به مخاطبین هدف شما این امکان را میدهد که تحت شرایط زمانی و مکانی مطلوب خودشان با برند شما ارتباط برقرار کنند.اینترنت در معرض مخاطبان و روبهرشد است
اینترنت در جیب همه هست، حتی کسانی که پولی در جیب ندارند، هر فردی بهراحتی در ۲۴ ساعت روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال به اینترنت دسترسی دارد و میتواند به آخرین اخبار و رویدادهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشد.
تعداد روبه رشدی از مصرفکنندگان از رسانههای اجتماعی و تحقیق در اینترنت همراه برای اجرای پژوهشهای اولیه محصول و قیمت پیش از تصمیمگیری نهایی بهره میگیرند.
ابزارهای کمپین بازاریابی اینترنتی که توسط آژانس تبلیغاتی 128 تولید و مورد استفاده قرار می گیرد
طراحی سناریو بازدید
طراحی تجربه مشتری
رفتارشناسی مخاطبان آنلاین
ساخت آهنرباهای ایمیلی
راهاندازی سیستم ایمیلمارکتینگ
ایدههای بهبود صفحات فرود
بازاریابی شبکههای اجتماعی
سئو و بهینهسازی سایت
کپیرایتینگ وب
استراتژی کلمات کلیدی
برنامهریزی و انتخاب رسانه
تبلیغات کلیکی و نمایشی
تجزیه و تحلیل آماری
استراتژی محتوای آنلاین
ابزار و تقویم ارائه محتوا
روابطعمومی آنلاین
فرآیند خدمات بازاریابی اینترنتی در آژانس تبلیغاتی 128
تحقیق و پژوهش
نیازسنجی
طراحی استراتژی
اجرا و اقدام
تحلیل و آنالیز
بهینه سازی و بهبود
مشاوره حضوری
تهران و اصفهان
در صورتی که درخواست جلسه حضوری مشاوره دارید، فقط در شهرهای تهران و اصفهان صورت مستقیم این امکان فراهم خواهد بود و اگر از شهر دیگری هستید و تمایل دارید به صورت مستقیم در جلسه حاضر شوید به همکاران ما اعلام کنید تا نوبت حضوری برای شما تعیین گردد
مشاوره آنلاین
سراسر ایران
اگر به هر دلیلی نمیتوانید به صورت مستقیم در جلسه مشاوره حضور داشته باشید، جای هیچ نگرانی نیست ما برای آن راهحلی داریم، جلسه شما از طریق برنامه zoom به صورت آنلاین در زمان تعیین شده با همان سطح خدمات جلسه حضوری برگزار خواهد شد