بازاریابی گفت‌و‌گویی است

میان یک شرکت با مصرف‌کننده که منجر به یادآوری برند و ترجیح خرید می‌شود
فلیپ کاتلر | پدر بازاریابی جهان

بازاریابی مرکز تولید و حفظ مشتری شرکت است. بازاریابی می‌تواند نیازها و خواسته‌های محقق‌نشده مشتریان و مصرف‌کنندگان را شناسایی کرده و توانایی سودآوری آن را تعریف و اندازه‌گیری نماید. بازاریابی می‌تواند بازارهای هدفی را که سازمان به بهترین شیوه در آنها فعالیت کند، تعیین نماید. او به کلیه کارکنان سازمان اعلام می‌کند که در مورد مشتریان و نحوه ارائه خدمات به آنها چگونه فکر کنند. هدف بازاریابی ایجاد روابط بلندمدت سودآور متقابل با مشتریان می‌باشد. بازاریابی اثربخش سبب می‌شود تا مشتریان درزمانی که شما می‌خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه‌ریزی و اجرای بسیار دقیقی است.


دانلود چک لیست بازاریابی

سه مسئله‌ای که شاید با آن روبرو باشید!

بازاریابی، جنگ است

در یک استراتژی نظامی، قبل از آنکه گردانی را به میدان نبرد بفرستند، نخست باید با برنامه‌های بررسی‌شده و نقشه‌های درست، جنگ را در اتاق جنگ به پیروزی برسانند. در جنگ بازاریابی شما جان کسی را به خطر نمی‌اندازید، ولی آینده سازمانتان به برنامه‌های بازاریابی شما بستگی دارد.
در این جنگ مشتری همانند سرزمینی است که باید به کمک برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهید فتح شود. شما در همه حال در حال دیده‌بانی رقبا هستید تا بتوانید تاکتیک‌های بازاریابی خود را طراحی کنید.

ما در واحد مشاوره بازاریابی، فرصت‌هایی را در تجارت شما می‌بینیم که ممکن است شما ازدست‌داده یا فراموش کرده باشید. همچنین می‌توانیم از تکرار اشتباهات بسیاری که کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می‌شوند در برنامه بازاریابی شما جلوگیری کنیم و باعث ذخیره سرمایه‌های مالی، زمانی و انسانی سازمان شما باشیم.


در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . به همین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کارها و شرکت‌ها و سازمان‌هایی موثر است که مسیری را طی کرده اند و در حال حاضر سوالاتی برای آنها ایجاد شده ، یا به دنبال این هستند که آیا مسیری که در آن قرار دارند درست است یا خیر و یا ایده ای برای سرعت دادن به کار خود نیاز دارند که آن ایده را توسط تیم خود به اجرا برسانند .

مشاوره بازاریابی جلسه‌ای


برای شروع می‌بایست ابتدا از طریق لینک زیر فرم درخواست حضور در جلسه مشاوره بازاریابی را دریافت نمایید و پس از تکمیل دقیق اطلاعات ،آن را به آدرس info@128.ir ارسال نمایید.کارشناسان مربوطه فرم شما را بررسی می‌کنند تا با اطلاعات و شناخت بهتری نسبت به وضعیت سازمان و حوزه فعالیت شما، زمان جلسه را هماهنگ کنند


  • دانلود و تکمیل فرم خلاصه وضعیت مشاوره
  • ارسال فرم و بررسی توسط مشاوران
  • تشکیل جلسه ۷۵ دقیقه‌ای مشاوره بازاریابی
  • ارائه راهکارها و ایده‌های مشخص
  • دریافت فایل صوتی جلسه مشاوره

درخواست جلسه مشاوره بازاریابی

فرآیند درخواست مشاوره بازاریابی درآژانس تبلیغاتی ۱۲۸

agreement
1

تکمیل فرم بریف

اقدامات بازاریابی که تا به امروز انجام داده‌اید
desk-lamp
2

تحقیق و پژوهش

بررسی روند بازار و شناسایی فرصت‌ها
report
3

آماده‌سازی پروپزال

تعیین ابزارها و روش‌های اجرایی
money
4

ارائه برنامه

پلن‌های‌اجرایی برای رسیدن به سهم بازار بیشتر

مشاوره بازاریابی در قالب پروژه

این شیوه در سطح عمیق‌تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری از شرکت‌ها مناسب و نتیجه‌بخش است . در ابتدای این پروژه ضمن تشکیل جلسات آسیب‌شناسی و عارضه‌یابی وضعیت موجود و همچنین اهداف بازاریابی سازمان کمپین‌بازاریابی منحصر‌به‌فرد سازمان شما ارائه خواهد گردید و اجرای و پیاده سازی آن توسط این مجموعه مدیریت و نظارت خواهد شد.


  • دانلود و تکمیل فرم خلاصه وضعیت مشاوره
  • ارسال فرم و بررسی توسط مشاوران
  • تشکیل جلسه مشاوره
  • برنامه‌ریزی و نظارت برروی پروژه تعریف شده
  • ارائه برنامه‌ نهایی از آنچه اجرا شده

درخواست جلسه مشاوره بازاریابی

در این شیوه خدمات مشاوره تبلیغات به مدت سه الی شش ماه با مشارکت کارفرما در قالب یک پروژه ارائه می گردد و مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید .

یک بازاریابی اصولی، چه چیزی به سازمان اضافه می‌کند:



دانلود راهنمای کامل و دستورالعمل جامع پیاده‌سازی اصول بازاریابی

یک چک‌لیست ارزشمند در 57 صفحه، که بازاریاب‌های حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند.

بازاریابی در حقیقت برندسازی، نام‌گذاری، قیمت‌گذاری و ایجاد پُلی است،
میان رسانه‌هایی که درازای استفاده از آنها هزینه می‌دهیم و رسانه‌هایی که از آنها درآمد نیز کسب می‌کنیم. بازاریابی، فروش نیست.

سودآوری و ارزش‌آفرینی بازاریابی برای تجارت و کسب‌و‌کار شما


خود راه نگویدت که ...

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که مقصد خود را گم کنید و به سرعت با نگاه کردن به نقشه دوباره به مسیر اصلی بازگردید ؟ بازاریابی در حقیقت یک نقشه مشخصی از مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا درست در مسیر حرکت قرار بگیرید و همچنین منابع خود را در مسیر سودآوری قرار دهید.


رشد برند با کارهای کوچک

شما برای رسیدن به سرنخ‌های فروش ،بازاریابی انجام می‌دهید، اما شهرت یافتن در بازار باعث می‌شود مشتریان به سمت شما جذب شوند.شما می‌توانید شهرت خود را خشت به خشت و به وسیله انجام دادن کار‌های چشمگیری که در بازاریابی به آن پی می‌برید بالا ببرید.


ساختن برای ماندن

بازاریابی قلب کسب‌وکار شماست و به واسطه اطلاعاتی که از این بخش به قسمت‌های دیگر منتقل می‌شود ارتباطات و تصمیم‌گیری‌های نهایی صورت می‌گیرد. اگر قلب شما نتواند به درستی خون را به قسمت‌های مختلف پمپاژ کند اکسیژن و مواد غذایی لازم به بدن نمی‌رسد و بدن دچار خستگی می‌شود.همانند کسب‌وکار شما که بدون داشتن ارتباطات محکم با مخاطبان خود نمی‌تواند برای اقدامات بعدی خود برنامه‌ریزی و حرکت کند.

صد سوال مهم که مدیران و نخبگان برتر جهان تجارت
از خود پرسیده‌اند


سؤال پرسیدن یکی از ملزومات پیشرفت کردن است. سؤالات تخیل ما را فعال می‌کنند، جلوی اتفاقات ناگوار را می‌گیرند و راههایی را به سمت مقصد به ما نشان می‌دهند که انتظارشان را نداشتیم. در دنیای کاروکسب نیز سؤال پرسیدن از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. آنچه در ادامه می‌خوانید مجموعه‌ی باارزشی از سؤالاتی است که مدیران عامل شرکت‌ها، مؤسسان سازمانها، اساتید و نویسندگان حوزه‌ی کاروکسب، بازاریابان و فروشندگان بزرگ و اشخاص شناخته‌شده‌ی دیگر صنعت و بازار به مدیران پیشنهاد می‌کنند همواره از خودشان بپرسند.

همه به‌نوعی برای شرکت شما بازاریابی می‌کنند از نگهبانی که در ورودی سازمان شما حضور دارد تا ماشین پخش محصول شما که در خیابان‌های مختلف حرکت می‌کند. اما سؤال مهم این است که این بازاریابان که تعدادشان هم بسیار است چه پیامی را به افراد ارسال می‌کنند آیا پیام آنها و یا تصویری که ارائه می‌دهند جذابیت لازم را دارد که به سمت برند شما حرکت کنند و یا حتی کنجکاو شوند شما چه کسی هستید و چه‌کار می‌کنید و درباره شما جستجو کنند. اگر این‌گونه هستید باید به شما اعلام کنیم در برنامه بازاریابی قدرتمندی که برای سازمان خود تدارک دیده‌اید پیروز شده‌اید.



بازاریابی نوین

ابزارهای بازاریابی نوین
بیشتر بدانید


استخدام بازاریاب

خصوصیات نیروی مفید بازاریابی
بیشتر بدانید


1 ما در سازمان خود تیم تحقیقات و بازاریابی به صورت مجزا داریم نیاز به برنامه‌ای داریم که توسط این تیم اجرا شود؟

داشتن یک تیم مجزا برای تحقیقات و بازاریابی یک امتیاز برای هر سازمانی محسوب می‌شود.مطمئناً تا قبل از این تیم شما اقدامات اجرایی در حوزه بازاریابی انجام داده است ما در جلسه مشاوره نتایجی که شما از اقدامات قبلی انجام داده‌اید را بررسی می‌کنیم و پس از آن هدف بازاریابی شمارا دریافت می‌کنیم و مطابق با آن برنامه‌ای برای شما طراحی می‌شود. در صورت نیاز هم آموزش‌های لازم برای تیم شما در نظر گرفته می‌شود تا نتایج مطلوب را دریافت کنید.

2نیاز به مشاوره در زمینه طراحی سیستم توزیع داریم آیا در این حوزه فعالیتی انجام می‌دهید؟

اگر شما قبلاً سیستم توزیعی داشته‌اید و نیاز به ریکاوری دارد در جلسه مشاوره بررسی‌های لازم انجام می‌شود و ایده‌ها و پیشنهادات لازم در این حوزه به شما ارائه می‌گردد ولی اگر در ابتدای کار هستید و می‌خواهید از ابتدا برای شما سیستم توزیع طراحی شود طی یک برنامه بازاریابی جامع این اقدام برای شما صورت می‌گیرد که قبل از آن تحقیقات اولیه در حوزه کسب‌وکار شما و مخاطبان شما انجام می‌شود.

3مطمئن نیستم به مشاوره تک جلسه‌ای نیاز دارم و یا به صورت پروژه‌ای؟

شاید هنوز نمی‌دانید چه اقداماتی باید برای کسب‌وکار خودتان در حوزه بازاریابی انجام دهید به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا در تک جلسه مشاوره شرکت کنید تا پس از طرح سؤالات و دریافت پاسخ آن توسط تیم مشاوران ما و همچنین بررسی توانایی اجرایی تیم خودتان تصمیم بگیرید که ادامه مسیر را خودتان بروید و یا تیم ما در کنار شما باشد. در نهایت اگر قرار شد برای شما پروژه‌ای در مجموعه ما تعریف شود هزینه تک جلسه مشاوره از کل هزینه‌های پروژه مشاوره شما کسر می‌گردد

4محصول ما جدید است و نیاز به یک برنامه بازاریابی ویژه داریم؟

قبل از هر چیزی باید مشخص شود محصول شما در کدام مرحله قرار دارد آیا در مرحله تولید اولیه است و نیاز به برنامه‌های برند سازی هم دارد و یا وارد بازار شده است و هنوز آن نتیجه مطلوب را برای شما به همراه نداشته پس از تعیین وضعیت اقداماتی که باید در هر حوزه انجام شود تعیین می‌گردد و در حالت گسترده‌تر برای آن یک کمپین تبلیغات و بازاریابی طراحی می‌شود.

5آیا جلسه مشاوره بازاریابی می‌تواند هزینه‌های بازاریابی ما را کاهش دهد؟

هدف اصلی جلسات مشاوره بازاریابی کاهش هزینه‌ها و زمان شماست به این صورت که شما دیگر هزینه سعی و خطای ایده‌های بازاریابی را پرداخت نمی‌کنید مسیری مطمئن به شما پیشنهاد می‌شود،که می‌توانید به کمک آن برنامه‌های بازاریابی خود را پیش ببرید