نخستین گردهمایی بزرگان کسب‌و‌کار اینترنتی ایران به منظور اشتغال‌زایی در جهت کسب‌و‌کارهای جدید اینترنتی و انتقال تجربیات در یک فضای دوستانه صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ آذرماه ۹۴در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

سخنران های این برنامه : خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، حسین طاهری مدیرعامل شرکت 128 مشاور برند و برندسازی، جادی میرمیرانی از گیگ‌ها و طرفداران نرم‌افزارهای متن‌باز، سهیل ترکان مدیر عامل آژانس مارکتینگ لاوان و مجید کثیری بنیانگذار سرویس اخبار رسمی 
از جمله حامیان برگزاری این همایش  سایت آپارات ، آژانس تبلیغاتی 128،خبرگزاری ایسنا ،anetwork و.... می توان اشاره کرد.
 
در این گرد همایی آقای مهندس حسین طاهری به عنوان سخنران برندینگ اینترنتی اعلام کرد که در درجه اول یک برند خلاق و موفق نیاز به بازاریابی محتوا دارد و در درجه بعدی خلق داستانی برای اینکه کاربر با خاطره خوش از سایت ما خارج شود که متاسفانه این داستان نمادین اصلا نوشته نمی‌شود. از طرفی هم بحث یکپارچه سازی و طراحی گرافیکی یک سایت برای جذابیت بصری وجود دارد که باید بدان توجه خاص کرد.
هر سازمان برای نیل به موفقیت نیازمند ۴ سرمایه است از جمله سرمایه مالی و دانش فنی ولیکن این نکته نباید از نظر دور بماند که تجهیزات خودبه خود تولید ارزش نکرده و ما نیازمند عامل دوم یعنی سرمایه انسانی هستیم که بتواند روی آن تجهیزات با دانش خود کار کند.
سرمایه سوم، سرمایه اجتماعی است که افراد بتوانند باهم بطور هماهنگ و یکپارچه در جهت رسیدن به هدف مشخص شده از سوی سازمان، کار کنند و چهارمین سرمایه، سرمایه نمادین است که در حال حاضر این عامل اهمیت زیادی دارد .
 
گردهمایی بزرگان کسب وکار اینترنتی

گردهمایی بزرگان کسب وکار اینترنتی

همایش کسب وکار اینترنتی