درک تغییر ، آغاز یک حرکت خلاقانه
در دنیای شلوغ و پر از آلودگی بصری امروز و براساس مشکالت ناشی از این آلودگی بصری ، بر اساس فشاری که بر مغز شما وارد می کند ، دید مردم مسدود شده و قدرت تفکر آنها کاهش یافته است. همچنین مطالعات دانشمندان نشان میدهد که آلودگی های بصری باعث افزایش استرس ، فشار خون، تپش قلب، افزایش حرکات چشم و افزایش فعالیت عضالت صورت می باشد و در دراز مدت، انسان را دچار پریشانی ذهنی و بیماری روحی می کند . حالا شما تصور کنید که در این فضای آلوده بخواهید برند و هویت بصری سازمان تان را به مخاطبان ارائه کنید. یکی از راهکارهای مبارزه با دیده نشدن در تبلیغات و برندینگ ، بازسازی و یاز طراحی آرم یا لوگو شرکت می باشد که در طول تاریخ بسیاری از شرکت ها این فرایند جدی گرفته و آنرا انجام داده انده اند . یادتان باشد که این راهکار بسیار لازم است اما پیچیدگی ها خاص خود را دارد و نباید نتیجه عکس دهد و باعث فراموشی تصویر ذهنی سازمان در مغز مخاطبانش گردد. این راهکار به سر و شکل برند ما سامان داده و باعث می شود تا مردم پیام تازگی و تغییر سازمان را بهتر درک و باور کنند. شرکت های بزرگ و مطرح جهان نیز همگام با رشد سازمان خود آرم ولوگوی خود را در ادوار مختلف بازسازی و ویرایش  و بروز کرده اند.

برخی از نمونه های بازسازی آرم / لوگو :

 
هدف اصلی از فرآیند اصلاح و تکامل طراحی لوگو، دستیابی به بالاترین سطح تاثیرگذاری و به رسمیت شناساندن آن لوگو و برند می باشد.از دیدگاه علم تبلیغات فرآیند گسترش و تکامل طراحی لوگو یک جز حیاتی و غیر قابل جایگزین در موفقیت یک کسب و کار محسوب می شود. فرآیند بازسازی لوگو در بیشترین مواقع با کمترین تخریب در ساختار اصلی لوگو صورت می پذیرد و معمولا عناصر ساختاری ، فرم، رنگ و سبک اجرا،مورد بررسی و ویرایش قرار می گیرد. . مطالعات نشان می دهد اصلاح و بروزرسانی لوگو برند می تواند 15 تا 30 درصد در رشد، ارتقاء، موفقیت و فروش آن برند تاثیر گذار باشد. به همین علت است که اصلاح لوگو یا بروزرسانی لوگو یکی از سر فصل های اساسی در کمپین تبلیغاتی بزرگترین کمپانی های دنیا محسوب می شود.


 
درحال بارگزاری