شما به یک طرح پیشبرد فروش نیاز دارید تا به طور سازمان یافته ای فعالیت های بازاریابی شرکت خود را توسعه، پیاده سازی، کنترل و ارزیابی کنید . چراکه خروجی تمامی تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه بازاریابی سازمان شما در ابزارها و تاکتیک های پیشبرد فروش نمودار خواهد شد. در واقع تاثیر طرح پیشبرد شما بر فروش، به چگونگی استفاده از اجزای انگیزشی و پروموشن ها و اینکه چقدر خوب با استفاده از این اجزا ترافیک مشتریان را به درگاه های فروش ، ارکان ارتباطی ، ابزار تماس و میزهای فروش سازمان بکشید بستگی دارد. طراحی این برنامه مستلزم تجربه ، تحقیق و شناخت دقیق بازار و رفتار شناسی مشتریان می باشد . همچنین انتخاب دوره و زمان بندی و استراتژی های اجرایی آن در به حداکثر  رساندن نرخ بازگشت سرمایه ROI در برنامه بازاریابی موثر است.مزیت ها و منافع این از برنامه در شکل زیر نمایان است:

طراحی برنامه پیشبرد فروش

 

برخی از ابزار و تاکتیک های پیشبرد فروش عبارتتند از:

   جشنواره های فروش
    برگزاری رویداد
    نمایشگاه های فصلی
    قرعه کشی ها
    جداول تشویقی خرید
    نمونه ها
    هدایای تبلیغاتی
    برنامه های وفاداری مشتریان
    مراسم رونمایی از محصول و خدمات جدید
    طراحی جداول شبکه توزیع در بازارهای مصرفی
    سمپلینگ
و ...
طراحی برنامه پیشبرد فروش
تیم ما تجربه طراحی و پیاده سازی این نوع برنامه ها را در تمام سطوح بازارها و کالاهای مصرفی و بازارهای صنعتی داشته است . اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که از فروشندگان خاموش اما موثر در سازمان فروش تان بهره بگیرید ، این نقطه نظر مشترکی است برای قرار یک جلسه با طرح این موضوع مهم . منتظر تماس تان هستیم.