افراد زیادی در مورد آن صحبت می کنند. با این حال تعداد کمی از افراد آنرا درک می کنند . حتی تعداد کمتری درباره روش مدیریت آن و پیاده سازی اش اطلاع دارند. اما هنوز همه خواهان آن هستند . آن چیست ؟!؟ البته برندینگ
بیاید بدون هیچ اشتباهی شروع کنیم . اگر بتوانیم برخی از تصورات غلط را درباره برند پاک کنیم ، می توانیم فضای بیشتری برای حقایق آن ایجاد کنیم.واقعیت این است که برند ، لوگو نیست . هویت بصری ، دکوراسیون هماهنگ و شیک و هزاران اما و اگر دیگر هم نیست ، برند فقط برند است.


 

برند مجموعه ای از احساسات درونی است که اشخاص(مخاطبان و مشتریان)
درباره یک محصول (ایده / خدمت مشخص / موقیت / رویداد / منطقه و ...) دارند


برند یک احساس کاملا باطنی است زیرا همه ما به رغم نهایت کوشش خود برای منطقی بودن ، موجودات احساسی هستیم . مهمتر اینکه این حس به برند توسط مردم و مشتریان ساخته می شود و نه از سوی شرکت و سازمان ها. ما نمی توانیم آنرا بوجود آوریم فقط می توانیم آنرا مدیریت و هدایت کنیم. در دنیای امروز كه بازارهای آن مملو از محصولاتی است كه از لحاظ فیزیكی تفاوت چندانی با یكدیگر ندارند خلق شخصیت مناسب برای یك نام تجاری، می‌تواند تمایز چشمگیری را ایجاد كند . هر نام تجاری، شخصیت خاص خود را دارد که یک مزیت رقابتی در بازار به شما می دهد. نام تجاری یک راه برای جذب مشتریان جدید است. شما می توانید با تشکیل یک واحد هر چند کوچک در مجموعه خود و با کمک از مشاوره ای متخصص مسیر درستی در جهت توسعه برند طی نمائید که پایانش ذهن مخاطب هدف شماست

مشاوره برند


خدمات مشاوره برند (فرآیند برند سازی) شرکت تبلیغاتی 128 در پنج فاز اجرایی صورت می پذیرد :



 

  تحقیق / پژوهش بررسی خلاصه وضعیت

  Brifing
  تحقیقات بر اساس مصاحبه/نظر سنجی/گروه کانونی
  تجربیات مشتریان
  نقاط ضعف و قوت رقبا
  شناسایی جایگاه برند


 

 تدوین استراتژی برند

  شخصیت برند
  ارزش برند از دیدگاه مشتری
  خواص برند
  وعده و قول برند
  تعریف سوال های کلیدی
  حس برند
  تعریف عناصر و برنامه ریزی توسعه برند
  پلت فرم جایگاه سازی (نوع محصول/ ویژگی و منافع)
  پیام های کلیدی برند
  توسعه محصول
  استراتژی طراحی هویت برند
  بررسی کانال های ارتباطی برند
  استراتژی های رسانه ای برند
  استراتژی نقاط تماس

 طراحی ساختار معنوی / بصری/ حسی

  نامگذاری برند
  اسلوگان
  لوگو  لوگوتایپ
  ارتباط تصویری
  رنگ
  فونت
  برنامه ریزی مفهوم
  توسعه وتولید محتوا
  داستان برند
  اساسنامه هویت برند
  استاندارد های دیجیتال / رسانه/چاپ
  المان ها و عناصر برند
  مسکات /کارکتر/پیکتوگرام
  آواها/آهنگ موسیقی برند
  برنامه های وفاداری برند
  متون و ادبیات برند
  تعریف استراتژی پیام
  نهایی کردن راه حل ها
  یکپارچه سازی عنصر برند

 انتشار

  استراتژی بازاریابی
  کمپین تبلیغات
  برنامه ریزی رسانه ATI media و  BTI media
  ویدئو مارکتینگ
  شبکه های اجتماعی
  رویدادها
  نمایشگاه ها
  بسته بندی
  روابط عمومی
  رسانه های چاپی
  پروموشن
  دیجیتال مارکتینگ
  توسعه وب
  ارتباطات درون سازمانی
  پادکست
  بازاریابی سازمانی
  عملکرد فروش
  باشگاه مشتریان
  توسعه شعب


 

 مدیریت دارایی

  کنترل و نظارت بر اجرای برنامه برندینگ
  نظارت بر اجرای الزامات و قوانین برند
  مدیریت منابع انسانی در خدمت برندینگ سازمان
  ایجاد راهکارهای خلاق در عملیات اجرایی
  گزارش ها و مشاهدات
  ارزیابی عملکرد برند
  اقدامات اصلاحی برند
  کنترل میزان آگاهی از برند
  مدیریت ارزش ویژه برند




 



 
بازدید : 9271
19 مهر 1391 ساعت 02:43 ب.ظ