چه چیزی گفتن و چگونه گفتن ، مسئله این است . پیش از ساختن شعار تبلیغاتی و طراحی اسلوگان می باسیت استراتژی آن ایجاد شود در غیر این صورت با چشمان بسته نشانه گیری کرده اید و بعید است به هدف بزنید . شعار تبلیغاتی را می توان، مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعا در مورد یک شرکت دانست که همیشه با نام شرکت و یا محصول همراه است. شعار تبلیغاتی در هر آگهی شرکت صاحب آگهی باید به عنوان محافظ آرم شرکت و وکیل مدافع آگهی منتشر شود.
 
شعار تبلیغاتی


ویژگی‌های یک شعار تبلیغاتی خوب‌

  دارای جملاتی ساده، کوتاه، صریح، بدیع و مناسب باشد
  مزیت اصلی محصول را بیان کند.
  تا حد امکان تفاوت محصول را با محصولات شرکت‌های دیگر نشان دهد.
  افتخار‌آمیز باشد، اما بدون موعظه و فضل فروشی.
  تعقل بر‌انگیز باشد. که تا حدودی مخاطب را درگیر پیام برند کند.
  شخصیتی در خور و متناسب با آن محصول داشته باشد.
  حامل احساس خوشایندی از برند یا محصول باشد.
  ضمن محترم شمردن مخاطب، احساس خوب بودن را در وی تقویت کند.
  برانگیزاننده احساس تمایل یا نیاز در مصرف‌کننده باشد.
  آنقدر بدیع و ساده باشد، تا به طور ناخودآگاه در ذهن مخاطب حک شود.
  دارای قابلیت تصویری باشد ، طوری که مخاطب پس از دیدن و شنیدن آن به دنبال داستانی در ذهن خود برود.

تیم خلاقیت و ایده پردازی آژانس تبلیغاتی 128 دارای منابع الهام بخش بسیاری است که می توانید با تکیه به آن یک شعار تبلیغاتی متناسب و ارزش آفرین برای سازمان خود ایجاد کنید.