بازاریابی ایمیلی از ابزار معتبر در بازاریابی تعاملی است .تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و می توان با برنامه ریزی درست تا حدود 46 برابر انتظار بازگشت سرمایه داشت . این آمار  بعد از بهینه سازی موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است. مزیت واقعی ایمیل ، در استفاده از آن جهت توسعه روابط طولاتی مدت است بر این اساس است که ایمیل راه بسیار خوبی برای ایجاد وفاداری برند است.
 

خدمات بخش ایمیل مارکتینگ

  ارائه نرم افزار تحت وب و حرفه ای ارسال ایمیل
  ارسال از سرور قدرتمند و با قرارگیری ایمیل در اینباکس
  عدم ارسال ایمیل به عنوان هرزنامه یا اسپم
  امکان طراحی گرافیک اختصاصی به صورت آنلاین
  امکان مونیترینگ ایمیل های ارسالی بر اساس نرخ بازگشایی و نرخ کلیک ایمیل
  طراحی مدل یافتن اطلاعات و مدیریت لیست
  نگارش متن و تولید محتوای ایمیلی
ایمیل مارکتینگ