نام برند شما در مرکز تمامی فعالیت‌های بازاریابی‌تان قرار دارد و با دوام‌ترین و پایدارترین جز محصول، خدمت یا شرکت شماست .نامی که به درستی انتخاب شده باشد، یکی از دارایی‌های ضروری برند است . نام‌گذاری فرآینده پیچیده، خلاق و مستلزم بردباری و مهارت است. نام برند جز یکی از با ارزش‌ترین دارائی‌هاست. نامی که به درستی انتخاب شده باشد ، ذهن را اسیر خودش می‌کند و در ذهن‌ها ماندگار می‌شود؛ بیشتر می فروشند و سهم بازار بیشتری به دست می آورند. چه نام شخص باشد، چه نام برند. نامگذاری برند قسمت حیاتی فرآیند مدیریت برند است . نام شما بخشی از یک بدنه‌ی بزرگ‌تر است که مواردی از قبیل جایگاه یابی، لوگو، رنگ، تایپوگرافی و طراحی گرافیکی حاکم بر ارتباطات، شعارها و اقلام تبلیغاتی، آگهی‌ها، رویدادها، شبکه‌ی فروش و سایر ویژگی های سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.


خدمات انتخاب نام برند در آژانس تبلیغاتی 128 :

  تحقیقات در رابطه با نام های موجود در بازار
  مطالعات تخصصی در زمینه های روانشناسی ، آوا شناسی ، معنا شناسی و زیبایی شناسی بصری
  تعریف استراتژی و ارزش های سازمانی که میبایست در نام برند انعکاس یابند
  انتخاب و ساخت ترکیب های جدید برای نام برند
  اولویت بندی نام ها جهت ارائه به کارفرما


 

استانداردهای نامگذاری برند :

قابلیت ثبت و حمایت قانونی
  کوتاه و مختصر و دارای ایجاز
  منحصربفرد و غیر تکراری
  دارای ترکیب جدید ( خارج از نام های موجود قدیمی و جدید )
  اختصاصی ( غیر عمومی )
  برابری نوشتار و تلفظ
  خوش آهنگ
  ارزیابی شده در زبان های رایج جهان
  دارای ماهیت بصری و قابلیت تبدییل شدن به یک عنصر بصری
  دارای موسیقی خاص
  آزاد بودن دامنه اینترنتی معتبر ( دات کام )