یکی از استراتژی های یک پروژه برندسازی طراحی هویت برند (brand identity) می باشند .همه تلاش های ما با درک و بیان استراتژی برند آغاز خواهد شد و آن چیزی که باعث بروز عینی و فیزیکی و احساسی استراتژی برند می شود ، هویت برند است . یک برنامه جامع هویت برند ، همه عناصر پراکنده برند را می گیرد و در یک سیستم کل و از قبل طراحی شده آنها را یکپارچه می سازد. برای این کار نیازمند یک برنامه (Plan) از پیش تعیین شده و محکم خواهید بود که در آن تمامی عناصر هویت برند شامل کانسپت، ادبیات برند، فرهنگ برند، هویت بصری و ... مورد مطالعه و برنامه ریزی قرار گرفته باشد.
طراحی هویت برند
خدمات طراحی هویت برند در آژانس تبلیغاتی 128 شامل موارد زیر است:
  ایجاد مفهوم برند
  خواص برند
  وعده برند
  شخصیت برند
  آرمانها و ارزش های برند
  ساختار نامگذاری برند
  ساختار ارتباطات داخلی
  طراحی هویت بصری برند
  نمادها و کاراکترها
  صدا و آواها
  ادبیات برند ( کپی رایتینگ)
  محتوای برند Brand Content
  ارتباطات برند
  کانال های ارتباطی
  تعریف خطوط قرمز در چگونگی استفاده از برند
  کتابچه راهنمای هویت برند


یک برند کم هویت و بی اثر در هیچ کجایی کسب و کار شما را از رقبا متفاوت نمی کند . می خواهید دیده شوید ؟ مردم را از حضورتان آگاه تر سازید ؟ با آنها ارتباط برقرار کنید؟ کالا و خدمتتان را بفروشید؟ بدون داشتن هویت برند که کلید جایگاه سازی درست در بازار است ، نمی توانید . اما می توانید رو کمک ، دانش و تجربه ما حساب کنید .

  در یک جلسه حضوری همراه با یک فنجان چای داغ و تازه دم ، به سوالات بیشتری پاسخ خواهیم داد .