قصه همان قصه بود فقط گوینده عوض شد . جوک همان جوک است ، اما یکی از دوستانتان هست که وقتی او تعریف می کند بامزه تر می شود. حقیقت همان حقیقت است ، اما از دهان یکی باورش می کنند و از دهان یکی دیگر نه . . . چرا . . . ؟ شاید چون بعضی ها بهتر انجامش می دهند ، بعضی ها دانش و تخصصش را دارند و بعضی ها غریزه اش را . . . و آن خلاقیت است چراکه:

آنچه باعث تمایز انسان ها می شود مغزشان نیست ، نحوه استفاده از مغزشان است !"
 

خلاقیت در تبلیغات
خلاقیت داروی تبلیغات اثربخش است در دنیای پیام ها و ارائه های تکراری و بی اثر و آنچه که باعث نتیجه بخش شدن یک تبلیغ می شود ترکیبی از خلاقیت و محتواست. تبلیغ باید دلیل خوبی برای مشتری بیاورد تا او به خرید ترغیب شود این می شود محتوا در تبلیغات و همچنین باید به قدری در طراحی و نوشتار بی نظیر و تک باشد که در همان نگاه اول توجه مصرف کنندگان را جلب کند ،این هم می شود خلاقیت در تبلیغات.
در آژانس تبلیغاتی 128 هر کمپین یا برنامۀ ارتباطی ، براساس ایده‌های خلاق شکل می‌گیرد. این ایده‌ها طی یک فرآیند خلاقانه توسعه پیدا می‌کنند. براساس اهداف ارتباطی مشتری، ایده‌هایی توسعه می‌یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه های مختلف مانند تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، طرح‌های گرافیکی، رویدادهای ارتباطی، رسانه های دیجیتال و ... داشته باشند. ماموریت اصلی این اتاق، ترجمۀ اهداف ارتباطی مشتری به پیام‌های جذاب، گیرا و قابل درک است.


خدمات خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات عبارتند از :

  کپی رایتینگ ( نوشتن متون تبلیغاتی)
 تعیین ایده ها و کانسپ های ارتباطی ، نوشتاری و گرافیکی
  ابداع اسلوگان (شعار تبلیغاتی)
  نگارش سناریو برای آگهی های تجاری و تیزر
  طراحی مسکات (خلق شخصیت و کاراکتر در موقعیت های مختلف)
  ایده پردازی در روش های ارتباطی بازاریابی
  خلاقیت در بسته بندی
 خلاقیت در رسانه های محیطی


  ما برای اینکه تبلیغات خلاقی برای کارفرمایانمان بسازیم ، هزینه های بسیاری کرده ایم ، دوره های آموزشی بسیاری دیده ایم و هر روز مطالعه می کنیم . همیشه در تمرین خلاقیت و نوآوری هستیم تا اکسیر خلاقیت در تبلیغات (پیام و رسانه ، فرقی نمی کند) را به پروژه هایمان اضافه کنیم.

راستی شما نمی خواهید نوآورانه تر با مشتریانتان سخن بگویید ؟!؟ بیائید در موردش کمی جدی تر فکر کنیم .