دینگ دینگ
اولین صدایی که با مشاهده این متن در ذهن شما به گوش رسید چه بود؟!؟


حالا اولین صدایی که پس از شنیدن اسلوگان "صاایران ، هر روز بهتر در دیروز " به گوش شما می رسد چیست ؟ و یا وقتی جمله بوتان انتخابی مطمئن را می بینید و یا می شنوید منتظر چه آوایی هستید ؟ ملودی و زیر صدای تیزرهای ایرانسل را بخاطر دارید ؟ زنگ معروف موبایل نوکیا را چطور؟نگویید که آهنگ استارتاپ ویندوز را نمی دانید؟در علم برندینگ به همه آنچه که در بالا اشاره شد جینگل (برندآوا یا صدای برند و یا هویت شنیداری برند) می گویند. هرکدام از شرکت های فوق در ذهن مخاطبانشان یک صدا ، ملودی واحد و مشخصی دارند که تداعی کننده نام برند آن شرکت می باشد.
 

ما در اتاق فکرمان به این نتیجه رسیده ایم که امروزه جایگاه برندآوا ها در بسیاری از برند های کشور خالی است
برای همین با صرف تحقیق ، خدمات جدیدی را در این بخش طراحی و تولید کرده ایم.

 
جینگل ها یکی از المان های وابسته به هویت برند می باشند و باید در ساختار یک برنامه برندینگ در نظر گرفته شوند . از مهمترین عناصر تشکیل‌دهنده‌ هویت شنیداری برندها، نغمه‌ها و موسیقی‌هایی است که مخاطب برند در هنگام تعامل با آن برند، می‌شنود و تجربه می‌کند. هدف جینگل Jingle ، بازشناسی برند از بین رقباست.

مثال: هویت شنیداری بانک سامان