دپارتمان راهکارهای پیشبرد فروش
شما به یک طرح پیشبرد فروش نیاز دارید تا بهطور سازمانیافته فعالیتهای بازاریابی شرکت خود را توسعه، پیادهسازی، کنترل و ارزیابی کنید. چراکه خروجی تمامی تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه بازاریابی سازمان شما در ابزارها و تاکتیکهای پیشبرد فروش نمودار خواهد شد. درواقع تأثیر طرح پیشبرد شما بر فروش، به چگونگی استفاده از اجزای انگیزشی و پروموشن ها و اینکه چقدر خوب با استفاده از این اجزا ترافیک مشتریان را به درگاههای فروش، ارکان ارتباطی، ابزار تماس و میزهای فروش سازمان بکشید بستگی دارد. طراحی این برنامه مستلزم تجربه، تحقیق و شناخت دقیق بازار و رفتارشناسی مشتریان هست. همچنین انتخاب دوره و زمانبندی و استراتژیهای اجرایی آن در به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه ROI در برنامه بازاریابی مؤثر است.
بیش از
3610 پروژه اجرایی
افزایش ترافیک مشتریان به درگاه فروش
خرداد 30, 1402
برندسازی شخصی، موضوعی مهم برای پزشکان پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی یکی از موضوعات مهم برای تمام کسب و کارهای امروزی است. یعنی تمام افرادی که […]
مهر 19, 1401
ایمیل مارکتینگ حرفه ای نوعی بازاریابی بهوسیله ایمیل است که شما مستقیماً با مشتری ارتباط میگیرید و محصول خود را به او معرفی میکنید. درنهایت با […]
اردیبهشت 13, 1401
۰ تا ۱۰۰ ورود به سوشال مدیا؟ ورود به شبکههای اجتماعی برای کسبوکارهایی که به دنبال مخاطب و مشتریان جدید میگردند بسیار مهم و تأثیرگذار میباشد […]