چکلیست نگارش متن تبلیغاتی
تیر 29, 1397چک لیست مشاوره بازاریابی
تیر 29, 1397چک لیست بازسازی برند
ریبرندینگ یا همان بازسازی برند متفاوت از بازسازی لوگو است
تغییر نگرش در طراحی خدمات و محصولات جدید ، اساسنامه هویت بصری برند، نحوه تعامل با مشتریان و ارتباطات با آنان و بسیاری از موارد دیگر از پایههای بنیادین بازسازی برند میباشد.
برخی از مدیران گمان میکنند اگر رنگسازمانی یا لوگویشان را عوض کنند برندسازی مجدد انجامشده است. اساساً برندسازی مجدد، از بازنگری در استراتژی شروع میشود، یعنی اول باید چارچوبهای استراتژی برند بازتعریف شود. چارچوب استراتژی، به طراحان کمک میکند تا نسبت به بازنگری روی هویت بصری اقدام کنند. در حقیقت هویت بصری سازمان باید بیانکننده جوهره و ارزشهای برند باشد.
چه زمانی نیاز به بازسازی مجدد برند یا ریبرندینگ دارید: زمانی که شرکت شما تغییر نام میدهد، زمانی که شرکت شما بهصورت جهشی رشد پیدا میکند، زمانی که شرکت شما هویت برند نابسامانی دارد، زمانی که شرکت شما هویت بصری برند مشخصی ندارد، زمانی که شرکت شما وارد یک رقابت داغ برای کسبوکار دارید و سهم بازار میشود، زمانی که شرکت شما برای مخاطبان و مشتریان و نامفهوم است، زمانی که شرکت شما پیر و فرسوده شده است و نقطه مشترکی با امروز ندارد، زمانی که شرکت شما جهانی شده است، زمانی که شرکت شما دیگر خوشنام نیست، زمانی که شرکت شما بهروز شده و وقت رونمایی فرارسیده است، زمانی که شرکت شما درحالتوسعه محصول و خدمات جدید است، زمانی که شرکت شمارا دیگر هیچکس نمیشناسد و حضورتان در بازار کمرنگ است، زمانی که شرکت شما میخواهد بازار جدید و سودآوری داشته باشد، زمانی که شرکت شما ارزش سهام خود را ازدستداده است، کاربردهای غیرمجاز لوگو یک تغییر زاویه دو شکستن حریمها و لوگو تایپ، استفاده از عناصر و متون در کنار لوگو، تغییر رنگ، استفاده غیرمجاز با پسزمینه عکس، استفاده غیرمجاز در رنگ نگاتیو و…
قبل از بازسازی برند خود چک لیست زیر را مطالعه کنید.
2 دیدگاه
بسیار عالی
ممنونم از مطالب بسیار خوبتون