128، یک آژانس تبلیغاتی تجارتی سرویس‌محور و خلاق است و وظیفه‌ی ایجاد، طراحی و پیاده‌سازی انواع فعالیت‌های برندینگ، بازاریابی و تبلیغات را داراست، بر روی اهداف و نیاز مشتریان خود تمرکز می‌کند، توانایی آنالیز اطلاعات برای درک و ارائه به مشتریان دارد، خلاقیت را با تکنولوژی ترکیب می‌کند، قیمت‌گذاری را با طیف وسیعی از خدمات و محصولات ارائه می‌دهد بر روی تولید محتوا و مفهوم (کانسپت) تأکید می‌کند، اطلاعات مشتریان را بالا می‌برد، به رشد کسب‌وکار و درآمد فکر می‌کند، معتقد به آموزش و یادگیری است. این مجموعه توانایی ارتباط با مشتری از طریق تمامی کانال‌های دیجیتال دارد و با استفاده از یک تیم خلاق، مفاهیم جدید را کشف می‌کند تا ایده‌های اصلی ارتباطی را تعیین می‌کند. خدمات ما را در یک نگاه در ادامه ببینید.

دپارتمان مشاوره تخصصی


دپارتمان مشاوره همانند هارد بزرگی از اطلاعات است که درون آن پردازشگران بسیاری وجود دارند که اطلاعات خام را دسته‌بندی و باتجربه خود آن را آمیخته می‌کنند همچنین برای اینکه گردوغبار روی آن را نگیرد مجبور هستند همیشه آن را به‌روز نگه‌دارند تا گذر زمان نتواند آنها را از دور خارج کند. همچنین این هارد به موتورهای جستجوگر حرفه‌ای متصل است تا بتواند در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را نشان دهد. دپارتمان مشاوره ما مغز کسب‌وکار شماست یک اسکن از وضعیت کسب‌وکار شمارا دریافت و شروع به پردازش می‌کند و بهترین راه‌حل ممکن را برای آن مطرح می‌کند سپس این راه‌حل وارد بخش‌های دیگر سازمان می‌شود تا شکل اجرایی آن بررسی شود.

دپارتمان راهکار‌های پیشبرد فروش

شما به یک طرح پیشبرد فروش نیاز دارید تا به‌طور سازمان‌یافته فعالیت‌های بازاریابی شرکت خود را توسعه، پیاده‌سازی، کنترل و ارزیابی کنید. چراکه خروجی تمامی تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه بازاریابی سازمان شما در ابزارها و تاکتیک‌های پیشبرد فروش نمودار خواهد شد. درواقع تأثیر طرح پیشبرد شما بر فروش، به چگونگی استفاده از اجزای انگیزشی و پروموشن ها و اینکه چقدر خوب با استفاده از این اجزا ترافیک مشتریان را به درگاه‌های فروش، ارکان ارتباطی، ابزار تماس و میزهای فروش سازمان بکشید بستگی دارد. طراحی این برنامه مستلزم تجربه، تحقیق و شناخت دقیق بازار و رفتارشناسی مشتریان هست. همچنین انتخاب دوره و زمان‌بندی و استراتژی‌های اجرایی آن در به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه ROI در برنامه بازاریابی مؤثر است.

دپارتمان خلاقیت و نوآوری


این بخش موتور اصلی هر شرکت تبلیغاتی است. خون شرکت از طریق همین بخش در رگ‌هایش جاری می‌شود، چون مسئولیت تولید را بر عهده دارد. کار و شهرت شرکت تبلیغاتی در گروِ فعالیت‌های این بخش است. وظایف و فعالیت‌های بخش خلاقیت بسیار متنوع و در هر شرکت متفاوت است:در بیشتر شرکت‌ها، نویسندگانِ متون تبلیغاتی و مدیران هنری با هم و در قالب گروهی هماهنگ کار می‌کنند و در مواقع نیاز از فکر و استعداد سایر طراحان و هنرمندان بخش تولید نیز کمک می‌گیرند. گاهی اوقات وظیفه‌ی برقراری ارتباط میان شرکت و مشتری از طریق فردی در دپارتمان خلاقیت است، باوجوداین، این وظیفه را بخش تولید نیز انجام می‌دهد. اعضای تیم خدمات خلاق باید به مدیر هنری گزارش بدهند و این وظیفه‌ی مدیر هنری است که هدایت تولید خلاقانه و همچنین تطابق پروژه با برند و طرح اولیه‌ی درخواستی و زمان را به دست بگیرد.
دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

گستره فکری این بخش بسیار است چون مخاطب خود را نمی‌بیند و باید تنها با تصور کردن موقعیت او پاسخی برای سؤالات و نیازهای او داشته باشند. همانند اقیانوس است که هیچ انتهایی ندارد هرچه بیشتر جلو می‌روی بیشتر علاقمند می‌شوی و می‌خواهی خلاقیت‌های بیشتری در آن انجام دهی شرط زنده ماندن این بخش به‌روز بودن است. هیچ مرز فیزیکی برای این بخش وجود ندارد از بخش خلاقیت،ایده‌ها را دریافت می‌کند و پس‌ازآنکه آنها را به کدهای صفر و یک تبدیل کرد در معرض دید عموم قرار می‌دهد همانند خانه‌ای هست که درش همیشه به روی مشتریان باز است. در دپارتمان دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی 128 فقط کافی است نقشه ذهنی خودتان را برای ما بکشید ما به آن زندگی می‌بخشیم

دپارتمان طراحی گرافیک


در میان حواس پنج‌گانه حس بینایی اهمیت ویژه‌ای دارد. درمیان محرک‌های بصری رنگ‌ها دارای بار عاطفی و هیجانی هستند و می‌توانند در انسان حالت‌های متفاوتی مانند شادی و آرامش ایجاد کنند. اطبای قدیم بر مبنای رنگ اعضاء مختلف بدن بیمار، تا حد زیادی بیماری وی را به‌درستی تشخیص می‌دادند. دانش و خلاقیت در این بخش اساس یک طرح را تشکیل می‌دهد درواقع لباس برند توسط این بخش دوخته می‌شود روحیه این بخش بسیار حساس هست و در غرق شدن در رنگ‌ها اثری را خلق می‌کنند. دپارتمان طراحی گرافیک آژانس تبلیغاتی 128 همیشه به دنبال خلق اثری است که از خود به یادگار بماند و بتواند با دیگران ارتباط برقرار کند.

 دانلود رایگان کتاب ارزشمند
صد سوال مهم که مدیران و نخبگان برتر جهان تجارت از خود پرسیده‌اند

مدیران برتر جهان، چه سوال‌هایی  از خود می‌پرسند؟ چگونه این سوالات عامل رسیدن به جواب‌های خوب و پیشرفت‌های چشمگیر می‌شود؟
دانلود همین حالا
نسخه الکترونیکی کتاب را در ایمیل خود دریافت کنید
close-link
ویژه افراد عمل‌گرا

دانلود ۷۴ نمونه عنوان  تبلیغاتی

الگو‌ها و مدل‌هایی که برترین شرکت‌های جهان از آنها استفاده می‌کنند
 همین حالا برایم ارسال کنید تا دانلود و استفاده کنم
بلافاصه در ایمیل شما خواهد بود
close-link

دانلود خلاصه کتاب پُرفروش زاگ

چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟
این کتاب مرجع تصیم‌سازی بسیاری از مدیران برتر جهان در زمینه برندسازی بوده‌است
دانلود رایگان
متعهدانه در برابر اطلاعات شما مسئول هستیم
close-link

ده خطای اجتناب ناپذیر برندسازی

که اغلب شرکت‌ها در دام آن گرفتار می‌شوند
ebook دانلود رایگان 
راه را کوتاه کنید
دانلود نمونه برنامه بازاریابی
با تکمیل نمونه خام و فرمت آماده برنامه بازاریابی
قدم اصلی را برای شروع بازاریابی علمی و اصولی خود بردارید
دانلود همین حالا
اطلاعات شما نزد ما به امانت خواهد بود
close-link
این فایل تاکنون بیش از 1800 بار دانلود شده‌است
دانلود فایل اصول پیاده‌سازی بازاریابی
راهنمای جامع و دستورالعمل کامل و مرجع بازاریاب‌های حرفه‌ای
همین حالا در ایمیل خود دریافت کنید
ما هم از ایمیل‌های مزاحم، بیزاریم
close-link

دانلود دکوپاژ تبلیغاتی

برای برنامه‌ریزی هدفمند تبلیغات
 این فرم را فقط حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند
دانلود همین حالا
close-link