ایجاد فرهنگ موفقیت سازمانی ۵ | رابین سیگر
اردیبهشت 4, 1397ایجاد فرهنگ موفقیت سازمانی ۶ | رابین سیگر
اردیبهشت 4, 1397شعار تبلیغاتی شرکت | ویدئو
شعار تبلیغاتی شرکت در نگاه اول تمامی ارزشها و دیدگاههای سازمان را به مخاطبان اعلام میکند. همه باید بدانند که ما چه مسئلهای را حل میکنیم، چه وعدهای میدهیم و چه ادعایی میکنیم و به ان متعهدیم. این وظیفه شعار تبلیغاتی یک سازمان است. همیشه وقت ندارید تا تمام فعالیتهای شرکت خود را برای همه توضیح دهید و به سؤالات آنان پاسخ دهید. در زمان قدیم، هنگامیکه بین دو نفر جنگی رخ میداد، قبل از شروع جنگ، نعره میکشیدند. درواقع قصد داشتند تا قدرت خود را بهطرف مقابل بفهمانند. در برخی از موارد این نعره کشیدنها، اضطراب، ترس و دلهره عجیبی را به حریف القا میکرد. نام این نعره کشیدن در بین بریتانیاییها و اسکاتلندیها، اسلوگان بود. این اصطلاح کمکم به ادبیات تبلیغاتی اضافه شد. اسلوگان همان شعار تبلیغاتی است. اسلوگان همان پیام تبلیغاتی شرکت ما، روحیهی جنگطلبی در برابر رقبای ما و منافعی است که سازمان ما در اختیار مشتریان قرار میدهد.
در شعار تبلیغاتی شرکت باید، اهداف سازمان، خدمات و تولیدات و منافع مشتریان در حداکثر ۶ کلمه بیان شود؛ بنابراین طراحی شعار برای یک سازمان کاملاً ضروری است. شعار تبلیغاتی نباید کلی باشد. باید بتواند اطلاعاتی درباره ذهنیت مدیران، روحیه جنگندهی آنها برای کسب سهم بیشتری از بازار و درنهایت خدمات بهتر را به مشتریان القا کند. در این سایت میتوانید مقالاتی را مطالعه کنید و یا ویدئوهایی را مشاهده کنید که به شما در انتخاب یک شعار خوب کمک میکند؛ اما یک پیشنهاد برای انتخاب یک شعار تبلیغاتی مناسب این است که لیستی از ۱۰ مشتری خوب خود تهیه کنید. سپس پرسشهایی درباره دیدگاه آنان درباره شما و محصولاتتان مطرح کنید. از آنان بخواهید تجربههای خوبی که در همکاری با شرکت شما داشتهاند را شرح دهند. با مرور پاسخ آنان به یکسری کلیدواژه میرسید که با تصور شما متفاوت است. با کمک این کلیدواژهها میتوانید شعار تبلیغاتی شرکت مناسبی برای برند خود انتخاب کنید.