شعار تبلیغاتی


هر روزه ما میلیون ها پیام از رسانه های چاپی تا تبلیغات آنلاین می بینیم.درست است که بعضی از شعارهای تبلیغاتی در ذهن و خاطر ما ثبت شده اند مثل شعار صاایران(هرروز بهتر از دیروز) و یا شعار امرسان(زیبا ،جادار،مطمئن) اما میلیون ها پیام آمده اند و رفته اند و ما تقریبا متوجه هیچ کدام از آنها نشده‌ایم.چگونه می شود که یک شعار تبلیغاتی به شهرت می رسد؟علاوه بر داشتن یک نام تجاری قدرتمند آنها یک عامل مثبت"x" دارند که باعث می شود ما دوباره به آن نگاه کنیم،سه بار فکر کنیم و آن پیام را با خود تکرار کنیم .یک شعار بیانیه ای از شایستگی محصول یا خدمات است که با تبلیغات مداوم و تکراری به گونه ای تعریف شده است که عموم مردم آن را به یاد داشته باشند.


چه چیزی گفتن و چگونه گفتن ، مسئله این است . پیش از ساختن شعار تبلیغاتی و طراحی اسلوگان می باسیت استراتژی آن ایجاد شود در غیر این صورت با چشمان بسته نشانه گیری کرده اید و بعید است به هدف بزنید . شعار تبلیغاتی را می توان، مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعا در مورد یک شرکت دانست که همیشه با نام شرکت و یا محصول همراه است. شعار تبلیغاتی در هر آگهی شرکت صاحب آگهی باید به عنوان محافظ آرم شرکت و وکیل مدافع آگهی منتشر شود.

شعارهای تبلیغاتی با ایجاد پاسخ احساسی،موجب تاثیرگذاری بر رفتار خرید مصرف کنندگان می شوند.شعارتبلیغاتی جمله کوتاهی است که جوهره،شخصیت و جایگاه سازی برند یک شرکت را در خود خلاصه می کند و شرکت را از رقبایش متمایز می سازد.عمر شعار تبلیغاتی از لوگو کوتاهتر است.شعار تبلیغاتی همانند کمپین های تبلیغاتی در معرض تغییرات بازار و سبک زندگی قرار دارد


توصیف تعهد برند

در زمان‌های قدیم قبل از شروع جنگ مبارزان شروع به نعره کشیدن می‌کردند و روحیه جنگجویی خودشان را به دشمنان و رقبا نشان می‌دادند گاهی اوقات این فریادها چنان قدرتمند بود که ترس بر دل دشمنان ایجاد می‌کرد نام این نعره اسلوگان بود و به‌مرورزمان این کلمه وارد تبلیغات شد.
قبل از اینکه به جنگ با رقبا برویم باید پیامی از خودمان را به رقبا انتقال دهیم درواقع ادعای خود را در قالب جملات به رقبا و مخاطبان اعلام کنیم.که این جملات همان شعارتبلیغاتی سازمان و برند است.
اگر قرار باشد تمام منافع سازمان و برند خود را در یک جمله خلاصه کنید چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

دانلود ۷۴ نمونه عنوان تبلیغاتی جذاب و پُر‌فروش

ایده‌های آماده و سریع برای تولید یک شعار تبلیغاتی پُرنفوذ

ویژگی‌های یک شعار تبلیغاتی بر جذب و تبدیل مشتریان

33
به‌خاطرآوری

باوجود تبلیغاتی بسیاری که روزانه در معرض آن قرار داریم تنها درصد بسیارکمی از تبلیغات در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند برای اینکه یک ردپایی از برندمان در ذهن مشتریان باقی بماند نیاز داریم پیامی روشن که به شکلی جذاب طراحی‌شده است را در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

44
نقطه تمایز

برای بیان اینکه ما چه کسی هستیم، چه‌کار می‌کنیم و چه خدماتی ارائه می‌دهیم همیشه زمان کافی نداریم گاهی برای بیان تمایز تنها باید از یک جمله استفاده کرد. آن جمله می‌تواند یک شعار تبلیغاتی تأثیرگذار باشد که درعین‌حال که به‌سادگی بیان می‌شود معرف ما باشد.

22
افزایش فروش

شعارهای تبلیغاتی فروش را افزایش می‌دهند و بهترین آنها پاسخ احساسی ایجاد می‌کنند. قرار دادن یک شعار تبلیغاتی احساسی بر روی یک بیلبورد تبلیغاتی موجب می‌شود توجه مخاطبان به آن جلب شود و ازنظر احساسی با آن ارتباط برقرار کنند.

11
بیانگر چشم انداز برند

شعار همچنین بهترین کارایی را برای نمایش چشم‌انداز واقعی هر کسب‌وکار بیان می‌کند، به‌طوری‌که می‌تواند مخاطبان موردنظر را به‌آسانی جذب کند و همچنین می‌تواند با آنها احساسی ارتباط برقرار کند.

خدمات طراحی شعار تبلیغاتی

002-1
تولید شعار سازمان
005-1
شعار محصول
003-1
شعار برند شخصی
001-1
شعار کمپین