اردیبهشت 30, 1397

خدمات خارق‌العاده مشتریان ۱ | پل دو تویت

پل را در جهان به‌عنوان نابغه ” خدمات مشتری خارق‌العاده و خلاق (Mind blowing customer service) می‌شناسند. او سال‌ها در ۲ کمپانی کاترپیلار (Cater pillar) و […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی‌های تبلیغاتی ۶ | دیوید سَکسبی

همانطور که در قسمت پنجم سخنرانی دیوید سَکسبی، به دقت حواس پنج‌گانه‌ی انسان‌ها، اشاره کرد هم اینک قسمت آخر سخنرانی او را در ادامه ویدئو بالا ببینید […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی‌های تبلیغاتی ۵ | دیوید سَکسبی

همانطور که در قسمت چهارم سخنرانی دیوید سَکسبی، به رمز موفقیت در تبلیغات و انتخاب یک شعار خوب، اشاره شد هم اینک قسمت پنجم سخنرانی او را […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی‌های تبلیغاتی ۴ | دیوید سَکسبی

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی دیوید سَکسبی، به اهمیت کانال های ارتباطی و ارتباط در فرهنگ های مختلف، اشاره شد هم اینک قسمت چهارم سخنرانی او […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی های تبلیغاتی ۳ | دیوید سَکسبی

همانطور که در قسمت دوم سخنرانی دیوید سَکسبی،  از اهمیت فکر مشتری و به چهار نیاز اساسی انسان ها، اشاره شد هم اینک در ادامه به دیگر […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی‌های تبلیغاتی ۲ | دیوید سَکسبی

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی دیوید سَکسبی، از تأثیر خلاقیت بر روی روند کار و تبلیغاتتان صحبت به میان آمد و اینکه چگونه می‌توان تأثیرگذار […]
اردیبهشت 26, 1397

استراتژی‌های تبلیغاتی ۱ | دیوید سَکسبی

رزومه دیوید سَکسبی سی سال سابقه در حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی. نویسنده چهار جلد کتاب مطرح ازجمله: معدن طلایی مشتری و موفقیت بنیادین. رئیس اتاق بازرگانی […]
اردیبهشت 9, 1397

رموز بازاریابی قدرتمند ۵ |جورج توروک

دو کلید موفقیت برای اثبات خودتان به دیگران ۱. اعتمادسازی زمانی که شما با مشتریان خود در مورد محصولات و خدمات و همچنین چالش‌ها، رشد صنعت […]
اردیبهشت 9, 1397

رموز بازاریابی قدرتمند ۴ |جورج توروک

مهم‌ترین دارایی شرکت شما چیست؟ داشتن یک بانک اطلاعاتی از مشتریان جز مهم‌ترین دارایی شما می‌باشد که موفقیت در  آینده کسب و کار شما به آن […]
اردیبهشت 9, 1397

رموز بازاریابی قدرتمند ۳ |جورج توروک

چطور از مرحله خوب به عالی برسیم؟ آقای تایگر وودز ورزشکار بزرگ و گلف باز معروف سه دلیل برای اینکه در کار خود عالی عمل نمایم […]