اردیبهشت 9, 1397

رموز بازاریابی قدرتمند ۲ |جورج توروک

یک ایده را باید اجرا کنید، آن ایده کدام است؟ بازاریابی یعنی فرستادن یک پیام و تمام کارهایی که شما می‌توانید انجام دهید تا مخاطبان بازار هدف دقیقاً ارزش پیشنهادی شمارا درک […]
اردیبهشت 8, 1397

رموز بازاریابی قدرتمند ۱ |جورج توروک

 پرسش‌ها، همان پاسخ‌ها هستند! شما چه پرسش‌هایی از خودتان درباره زندگی و کارتان می‌پرسید؟  جورج توروک نویسنده کتاب پر فروش و اثرگذار رموز بازارابی قدرتمند عضو […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۶ | جف رام

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی جف رام، که به گرفتن ایده های هیجان بخش و همچنین معرفی تله های خطرناک در تبلیغات خلاق، اشاره شد هم […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۵ | جف رام

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی جف رام، به ایده های هیجان انگیز برای یک تبلیغات خلاق، اشاره شد هم اینک قسمت پنجم سخنرانی او را در […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۴ | جف رام

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی جف رام به ایده های هیجان انگیز برای یک تبلیغات خلاق ، اشاره شد هم اینک قسمت چهارم سخنرانی او را در […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۳ | جف رام

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی جف رام به یاداشت کردن ایده ها و همنچین سه گام های مهم در یک آگهی خلاق ، اشاره شد هم […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۲ | جف رام

همانطور که در قسمت قبل سخنرانی جف رام به نقش اهمیت خلاقیت در تبلیغات و اینکه چرا مشتری صدای ما را دیگر نمی شنود، اشاره شد هم […]
اردیبهشت 8, 1397

خلاقیت در تبلیغات ۱ | جف رام

جف رام مدیرکل اسبق فروش و بازاریابی گروه معظم ” Spring Field Motor group” که شامل خودروسازان مطرح جهان همچون Chrysler & Suzuki, Citroen, Honda, Toyota, […]
اردیبهشت 4, 1397

همه چیز در طراحی هویت بصری برند

هر شرکتی در ذهن مخاطبان خود تصویری مشخص دارد که طراحی هویت بصری برند برای ساخت این تصویر استفاده می‌شود. اما آیا این تصویر به‌خوبی شفاف و […]
اردیبهشت 4, 1397

دو راهکار کلیدی برای ایجاد یک برند متفاوت

ما می‌خواهیم کامل‌ترین مجموعه در حوزه خود برای مشتریان باشیم، همه چیز زیر یک سقف! اما امروز یکی از دلایل اصلی شکست کسب‌و‌کارها همین همه‌چیز‌بودن برای […]