مهر 19, 1401

ایمیل مارکتینگ حرفه‌ ای

ایمیل مارکتینگ حرفه ای نوعی بازاریابی به‌وسیله ایمیل است که شما مستقیماً با مشتری ارتباط می‌گیرید و محصول خود را به او معرفی می‌کنید. درنهایت با […]
اردیبهشت 13, 1401

۰ تا ۱۰۰ ورود به شبکه‌های اجتماعی

۰ تا ۱۰۰ ورود به سوشال مدیا؟ ورود به شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال مخاطب و مشتریان جدید می‌گردند بسیار مهم و تأثیرگذار می‌باشد […]
بهمن 17, 1400

نکات عالی برای طراحی ست اداری

طراحی گرافیک (طراحی ست اداری) ،تفکر هوشمندانه‌ای است که قابلیت رؤیت پیداکرده است. در روز ممکن است مراودات اداری بسیاری داشته باشید و از طرفی هم […]
آذر 17, 1400

مراحل برندسازی شخصی

برندسازی شخصی چیزی بیش از نام ،هویت و تصویر شما است.برندسازی شخصی هرکاری است که شما انجام می‌دهید برای اینکه خودتان را در بازار متمایز کنید.مانند […]
مهر 3, 1400

ابزارهای برندینگ برای توسعه بازار

ابزارهای برندینگ برای توسعه بازار ؟ در نگاه اول این‌گونه به نظر می‌رسد که برند یک شرکت، مجموعه‌ای ناپیوسته از عناصر دیداری، ایده‌ها، عبارت‌های مبهم و […]
خرداد 16, 1400

خصوصیات یک کمپین بازاریابی موفق

خصوصیات یک کمپین بازاریابی موفق چیست ؟ قبل از آن‌که به تشریح هفت کلید اصلی برای مدیریت بازاریابی بپردازیم باید بدانیم بازاریابی چیست؟ بازاریابی حرفه‌ای است […]
شهریور 3, 1399

طراحی کاتالوگ با اصول برندسازی

هنگامی‌که محصول یا خدماتی تولید و به بازار عرضه می‌گردد در اولین گام باید به بازار هدف اطلاعات بیشتری در مورد مزیت‌ها، کارایی، نحوه کارکرد و […]
تیر 2, 1399

راهکارهای مؤثر در ایجاد تبلیغات خلاقانه

در زمان‌های قدیم به دلیل عدم تنوع در کالاها و کم بود رقیب ،توجهی چندانی به تبلیغات نمی‌شد. اما در سال‌های اخیر به دلیل ازدیاد تولیدکننده‌های […]
فروردین 20, 1399

پله‌ پله تا اوج با ویدئو مارکتینگ

در دنیای امروز که سرانه مطالعه پایین آمده،آیا افراد به تبلیغات متنی بیشتر توجه می کنند یا ویدئوهای تبلیغاتی؟ حتماً همه‌ی شما با آپارات و یوتیوب […]
اسفند 20, 1398

تاثیر بیلبورد در صنعت تبلیغات

تاثیر بیلبورد در تبلیغات چیست؟ همه ما تابلوهای تبلیغاتی با عنوان بیلبورد را در سطح شهر و به‌خصوص در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها دیده‌ایم. شاید آن‌قدر عادت […]