برند شما آن چیزی‌است‌که

وقتی شما در اتاق نیستید، مردم پشت سر شما می‌گویند.
جِف بزوس | مدیر سایت آمازون

برند هرچیزی در مورد شما است؛ کیفیت، خدمات، ارزش، یکپارچگی، اخلاق کاری، قدرت و هدف ایجاد شماست. مردم نظراتشان را، چه شما برند خود را مرحله‌به‌مرحله توصیف کنید و چه نکنید، بیان می‌کنند. ایجاد یک برند خوب نیازمند سرمایه‌گذاری بر توسعه سازگار با موجودیت شما می‌باشد. آن‌ را تعریف و کنترل کنید و برند خود را شکل دهید و در آخر آنرا در معرض نمایش قراردهید. اگر شرکت شما بتواند متمایز و مناسب باشد و تجربهٔ مشتریان خود را کنترل کند، تمام محصولات و نه فقط یک محصول و خدمت خاص را خواهید فروخت.


دانلود چک لیست برندسازی تخصصی

سه مسئله‌ای که شاید با آن روبرو باشید!

نقشه‌راه ساخت یک برند متمایز

آیا شما هم جزء آن افرادی هستید که وقتی از شما می‌پرسند مخاطبان محصول و خدمات شما چه‌کسانی هستند خیلی سریع اعلام می‌کنید همه می‌توانند مشتری ما باشند و از خدمات ما استفاده کنند؟
آیا برای اینکه سهم بیشتری در بازار رقابتی به دست بیاورید تصمیم گرفته‌اید محصولات متنوعی در سبد کالاهای خود قرار دهید تا مبادا مشتری سراغ رقیب شما برود؟
همه ما به‌دنبال ساخت یک کسب‌و‌کار فوق العاده و پُرسود هستیم در این ویدئو ۲ نکته طلایی برای رسیدن به این هدف را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

یک برند قدرتمند چه چیزهایی را به سازمان شما اضافه می کند؟




دانلود خلاصه کتاب زاگ

کتابی که دیدگاه‌های بسیاری از مدیران برتر را در زمینه برندسازی متمایز و موثر تقویت کرد

فرآیند خلق برند در دپارتمان مشاوره آژانس تبلیغاتی ۱۲۸

agreement
1

تکمیل فرم بریف

آنچه هستیم و جایی که قرار‌است در آن قرار‌بگیریم
desk-lamp
2

تحقیق و پژوهش

بررسی رقبا، تعیین جایگاه، فرصت‌ها و تهدیدها
report
3

آماده‌سازی پروپزال

طراحی استراتژی‌های برند و مسیر رسیدن به آن
money
4

لانچ برند

ایجاد برند در سطح جامعه و بازار هدف

بسته‌های پیشنهادی خدمات برندینگ آژانس تبلیغاتی 128