بازاریابی رویداد | بازاریابی ایونت


بازاریابی رویداد(Event Marketing) از شاخه های پربازخورد و پر استفاده در برنامه های بازاریابی بسیاری از سازمانهای امروز است که شامل برگزاری رویدادهایی همچون : همایشها ، سمینارها ، کنفرانس ها ، جشنواره های تخصصی و فرهنگی ، نمایشگاههای تخصص و نشست های خبری است که به صورت تخصصی برگزاری همایش در این مجموعه صورت می پذیرد. خدمات در این بخش در سه شاخه زیر ارائه می گردد : برگزاری همایش های علمی و تخصصی برگزاری همایش های سازمانی برگزاری همایش های پیشبرد فروش

از جمله خدمات قابل ارائه در بخش برگزاری همایش می توان به امور ذیل اشاره نمود :


تشکیل ستاد سازماندهی همایش خدمات ترانسفر (حمل و نقل ، گردشگری) خدمات و تجهیزات فنی تدوین سیاست های بازاریابی رویداد جهت همایش های تجاری مشاوره تخصصی در جهت اجرای برنامه های پیشبرد فروش طراحی و برنامه ریزی کلیه سرویس های اجرایی مدیریت هنری خدمات رسانه ای و اطلاع رسانی تحقیقات بازار و مشاوره شیوه های مرتبط بازاریابی در همایش مدیریت اجرایی سمینار و تشکیل دبیرخانه


ویژگی ها:

ایجاد نمایندگی هایی در خارج از کشور و مذاکره و رایزنی با اساتید بسیار شناخته شده جهان دعوت از بیش از 40 استاد و شخصیت جهانی جهت آموزش و ایراد سخنرانی در کنفرانسهای بین المللی همچون : باب پریتچارد ( مرد سال بازاریابی جهان ) لاری هاکمن ( مدیرعامل اسبق شرکت بریتیش ایرویز) ریچارد دنی ( اسطوره فروش جهان از نگاه نشریه تایم ) رابین سیگر( مشاور دوره های تخصصی آموزشی در کمپانی ماکروسافت ) کالین ترنر ( نویسنده 7 کتاب از 100 کتاب برتر قرن) و دیگر اساتید برجسته دیگر جهان که همگی از نویسندگان مشهور، اساتید دانشگاه های مطرح و مدیران کمپانیهای شناخته شده جهان هستند تنها توسط ما و در جهت رشد و ارتقاء سطح دانش مدیران ایرانی صورت گرفته است.

مسئولیت شناسائی و دعوت از اساتید سخنران بین المللی بیش از 50% از کنفرانسهای بین المللی کشور و جلسات آموزشی درون سازمانی شرکت ها برگزاری بیش از 26 همایش ملی ، بین المللی از سال 1386 تا خرداد ماه سال 1394 ارائه مشاوره برگزاری همایش به بیش 63 همایش معتبر در سطح کشور از سال 1386 تاکنون

1آیا بازسازی برند همان بازسازی گرفیک برند به حساب می‌آید؟

ریبرندینگ تنها مختص تغییر بسته‌بندی، آرم و کلیه موارد گرافیکی نیست بلکه سیستم‌های فروش و بازاریابی شمارا تحت تأثیر قرار می‌دهد. بر اساس نتایج و تحلیل‌هایی که از برند قبلی به‌دست می‌آوریم، پیام و استراتژی‌های جدیدی برای شما تعریف می‌شود

2در چه شرایطی باید اقدام به بازسازی برند کرد؟

برند شما مثل گذشته مورد استقبال افراد قرار نمی‌گیرد، حرف تازه‌ای برای گفتن در این بازار را ندارد، فروش شما روزبه‌روز کاهش می‌یابد، تصویر بدی از شما در ذهن مخاطبان ثبت‌شده است و... بسیاری از مواقع با اصلاح بخشی از سیستم‌های فروش و بازاریابی نیاز به بازسازی برند نیست

3بازسازی برند را از چه نقطه‌ای باید شروع کرد؟

قبل از هر چیزی روند صنعت و کسب‌وکار شما موردبررسی قرار می‌گیرد و پس‌ازآن استراتژی‌های شما بازبینی‌شده و استراتژی‌های جدید جایگزین آن می‌شود. به‌صورت کلی بستگی دارد برند و سازمان شما در چه نقطه‌ای قرار دارد آیا با تغییر پیام و طراحی تجربه‌های جدید می‌توان برند را مجدداً احیا کرد و یا باید اقدامات زیرساختی‌تری انجام شود تمام این موارد در جلسه مشاوره موردبررسی قرار می‌گیرد

4آیا در بازسازی برند حتما باید نام جدیدی برای برند خود انتخاب کنیم؟

بستگی دارد چه بازخوردی از نام شما در بازار و بین مخاطبان وجود دارد ولی الزاما نیاز به انتخاب نام مجدد نیست گاهی با اصلاح بخشی از پروسه برندسازی می توان دوباره همان برند را به بازار عرضه کرد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت ولی همه اینها بعد از تحقیقات ما در پروسه بازسازی برند شما مشخص می شود.