رموز بازاریابی قدرتمند ۱ |جورج توروک
اردیبهشت 9, 1397رموز بازاریابی قدرتمند ۳ |جورج توروک
اردیبهشت 9, 1397رموز بازاریابی قدرتمند ۲ |جورج توروک
یک ایده را باید اجرا کنید، آن ایده کدام است؟
بازاریابی یعنی فرستادن یک پیام و تمام کارهایی که شما میتوانید انجام دهید تا مخاطبان بازار هدف دقیقاً ارزش پیشنهادی شمارا درک کنند. چالش اصلی بازاریابی شما در این است که آیا پیامی که طراحی کردهاید شمارا به آن نقطهای که باید در آن قرار بگیرید، میرساند؟
اولین کار شما در کسبوکار و کارنامه کاریتان این است که خوب بفروشید، حتی اگر در قسمت فروش نباشید بازهم شما یک فروشنده هستید و دلیل آن این است که بهزودی بازخورد آن را میبینید، سفارش کار میگیرید، درامد کسب میکنید و زودتر ترفیع میگیرید و جایگاه بهتری را کسب میکنید.
دومین کار شما در شرکت و کارنامه کاریتان بازاریابی است. باوجود اینکه سنجش بازاریابی سخت میباشد. بازاریابی کار امروز یا چند روز و چند هفته نیست بلکه بازاریابی یک کار همیشگی و بهصورت دائمی و پیوسته میباشد. بازاریابی آیندهشما را تعیین مینماید.
فروش کار امروز هست و بازاریابی کار آینده اما هیچکدام را متوقف نکنید.
در بیشتر مواقع خیلی از شرکتها با توجه به اینکه فروش خوبی دارند بازاریابی را متوقف میکنند و نهایتاً به جای میرسند که دیگر مشتری ندارند و دوباره باید برگردند و بازاریابی کنند در صورتی که بازاریابی یک فرایند همیشگی و دائمی میباشد و هیچ زمان نباید متوقف شود. در نهایت اینکه رهبران هوشمند به خوبی میدانند که با انجام کارهای کوچک و درست میتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند.
پس شما هم به دنبال ایدههای بزرگ برای تغییر در کسبوکارتان نباشید، چراکه همین ایدههای کوچک تأثیرگذاری بیشتری را در کسب و کارمان دارد.