رموز بازاریابی قدرتمند ۴ |جورج توروک
اردیبهشت 9, 1397استراتژیهای تبلیغاتی ۱ | دیوید سَکسبی
اردیبهشت 9, 1397رموز بازاریابی قدرتمند ۵ |جورج توروک
Update RequiredTo play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin
دو کلید موفقیت برای اثبات خودتان به دیگران
۱. اعتمادسازی
زمانی که شما با مشتریان خود در مورد محصولات و خدمات و همچنین چالشها، رشد صنعت خود و پیشرفت آینده کسبوکارتان صحبت میکنید، آنها بهتر به شما اعتماد میکنند و زمانی که این اعتماد را در شما ببینند پی به موفقیت شما و شرکت میبرند. منشأ این اعتماد در درون شما هست اما غالباً این رفتار را به دلیل رفتار والدینمان در زمان کودکی، پنهان میکردیم در مدارس هم به همین صورت بوده است که مرتب مورد سرزنش قرار میگرفتیم و این دائما به ما تلقین شده است و این امر باعث میشود که اعتمادبهنفس خود را مخفی کنیم
۲. تمرکز بر روی نقاط قوت
ذهنتان را از چیزهای منفی پاککنید و تمرکزتان را بر نقاط قوتتان و شرکتتان حفظ کنید زیرا مردمدوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند و مثل شما قوی و با اعتمادبهنفس باشند.
از قسمتهای قوی شرکت خود را تبلیغ کنید و مشتریان به خاطر احساس قدرت از شما خرید میکنند و نقاط قوت خود را با مشتریانتان به اشتراک بگذارید و هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید اعتمادبهنفس شما بیشتر میشود و هرچقدر قدرتمند و با اعتمادبهنفس باشید احساس بهتری در درونتان نسبت به خودتان و شرکت دارید و هرچقدر موفقتر باشید دیگران بیشتر برای شما ارزش و احترام قائل میشوند و بیشتر خرید میکنند و آنوقت شما این چرخه خوب را احساس خواهید کرد.
پس بر روی نقاط قوت خود تمرکز و توجه کنید