راهکارهای جذب مشتری ۷ | فرانک فارنس
تیر 1, 1397چک لیست برندسازی شخصی
تیر 1, 1397چکلیست طراحی لوگو
آرم، نشانه و لوگو، هویتسازمانی و بصری کسبوکار و مجموعه شماست. این همان تصویری است که مردم هنگامیکه نام شمارا میشنوند در ذهن خود میبینند. شما چه بخواهید و چه نخواهید مخاطبان شمارا در ذهن خود تصور میکنند. تحقیقات نشان داده است که لوگو چهره و منظر هر برند است و اگر خوبی و درست طراحی شود، یک دارایی قدرتمند و باارزش برای برند شما خواهد بود تا آنجایی که برای به رسمیت شناخته شدن و شناساندن عظمت یک برند کمک خواهد کرد. شما یک فرصت کوتاه برای نمایش این عظمت دارید و طراحی لوگو این امکان را به شما خواهد داد.
طراحی لوگو قوی به معنای ایجاد یک اثر و رساندن یک پیام درست است که خود پروسهای خلاقانه است که نیازمند ذوق هنری و دانش فنی میباشد. یک طراحی لوگو خوب میتواند یک تصویر حرفهای را از شرکت ایجاد کند و آن را از دیگر رقبا برجستهتر نشان داده و نظر بیشتر مخاطبین هدف را به خود جلب کند. اما به نظر میرسد داشتن استادی و مهارت هنری در ایجاد لوگوهایی که هم جالبتوجه باشند و هم بهصورت کامل بازگوکننده مفهوم یک شرکت باشند، گاهی از اوقات اهمیت کمتری برای طراحان لوگو برخوردار است. طراحی لوگو خوب الزاماً ترکیبی از مهارتهای طراحی و دانش بهروز شده از تئوریهای هنری است. هر طراحی که میخواهد یک شاهکار را خلق کند، باید درک عمیق از شرکت، مخاطبین هدف آن و گرایشهایی که در آن صنعت اتفاق میافتد را داشته باشد. در این زمینه برخی از نکتههای ساده وجود دارد که میتواند به شما کمک کند که بتوانید لوگویی ایجاد کنید که بهشدت توجه مشتریان را به خود جلب کند.