پل دو تویت
پل را در جهان بهعنوان نابغه " خدمات مشتری خارقالعاده و خلاق (Mind blowing customer service) میشناسند. او سالها در 2 کمپانی کاترپیلار (Cater pillar) و زیراکس (Xerox) مسئول طراحی و ایجاد سیستمهای نوآورانه خدمات مالی جهان در 6 سال متوالی جایزه جهانی کیفیت را از آن سازمان خودکرده است.
او همچنین نویسنده کتاب پرفروش " ارائه کالا با اعتمادبهنفس" و اولین دریافتکننده گواهی معتبر جهانی سخنرانان حرفهای از سوی انجمن ملی سخنرانان آمریکاست.
گراهام کوردون مدیرعامل زیراکس درباره پل میگوید: " پس از حضور پل در سازمان ما، احساس مثبت بودن و نگرش پیروزمندانه همه اعضاء سازمان ما را فراگرفته است. حضور پل برای ما غنیمتی بوده است."