پل دو تویت


    پل را در جهان به‌عنوان نابغه " خدمات مشتری خارق‌العاده و خلاق (Mind blowing customer service) می‌شناسند. او سال‌ها در 2 کمپانی کاترپیلار (Cater pillar) و زیراکس (Xerox) مسئول طراحی و ایجاد سیستم‌های نوآورانه خدمات مالی جهان در 6 سال متوالی جایزه جهانی کیفیت را از آن سازمان خودکرده است.
    او همچنین نویسنده کتاب پرفروش " ارائه کالا با اعتمادبه‌نفس" و اولین دریافت‌کننده گواهی معتبر جهانی سخنرانان حرفه‌ای از سوی انجمن ملی سخنرانان آمریکاست.
    گراهام کوردون مدیرعامل زیراکس درباره پل می‌گوید: " پس از حضور پل در سازمان ما، احساس مثبت بودن و نگرش پیروزمندانه همه اعضاء سازمان ما را فراگرفته است. حضور پل برای ما غنیمتی بوده است."

دانلود رایگان کتاب صد سوال مهم مدیران

مدیران برتر جهان از خود، چه سوال‌هایی را می‌پرسند؟چگونه این سوالات عامل رسیدن به جواب‌های خوب و پیشرفت‌های چشمگیر می‌شود؟


نویسندگان برجسته
و سخنرانان مطرح جهان


ویدئو‌های آموزشی نخبگان کسب‌و کار
همراه با ترجمه فارسی
بدون هزینه مشاهده کنید و بهره‌مند شوید

دانلود رایگان کتاب صد سوال مهم مدیران

مدیران برتر جهان از خود، چه سوال‌هایی را می‌پرسند؟چگونه این سوالات عامل رسیدن به جواب‌های خوب و پیشرفت‌های چشمگیر می‌شود؟