چالش تغییر در فضای بازار ۶ | ریچارد دنی
فروردین 27, 1397ایجاد فرهنگ موفقیت سازمانی ۱ | رابین سیگر
فروردین 27, 1397چالش تغییر در فضای بازار ۷ | ریچارد دنی
Update RequiredTo play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin
همهی ما انسانها در زندگی روزمره مرتباً در حال خریدوفروش هستیم. به این مثال توجه کنید. هر نوزادی که به دنیا میآید یک فروشندهی مادرزاد است. چگونه؟ اینیک واقعیت است. وقتی نوزاد به دنیا میآید، برچسبی دور دستش است که اولین هویت اوست. پدری با فرزند ۳ ساله خود در حال خرید است. کودک بستنی میخواهد. پدر میگوید: نمیشود الآن زمان مناسبی برای بستنی خوردن نیست و دلایل زیادی برایش بیان میکند اما بیفایده است. کودک یکسره گریه میکند، اصرار میکند و پدر را مجبور به خرید بستنی میکند. پدر میپذیرد. پس این کودک یک فروشنده است زیرا توانسته است طرف مقابلش را متقاعد کند تا خواستههایش را انجام دهد.