بیش از ۴۰ % شرکت های گروه فورچون (۵۰۰ کمپانی برترجهان)
موفقیت خود نزد مشتریان را مدیون حضور در شبکههای اجتماعی میدانند.
آمار جهانی استفاده از شبکههای اجتماعی در بازاریابی
۷۱٪ کاربران از طریق دستگاههای همراه خود به شبکههای اجتماعی میآیند (در ایران ۳۳%)
۲۹% کلیکها روی تبلیغات شبکههای اجتماعی در دستگاههای موبایلی انجام میشود.
۳۱ % سازمانها قصد دارند بودجه خود برای تبلیغات در نسخه موبایلی شبکههای اجتماعی را افزایش دهند.
۴/۲ میلیارد نفر از دستگاه موبایلی خود برای ورود به شبکههای اجتماعی استفاده میکنند
۷۹ % ورود به شبکههای اجتماعی در طول روز مربوط به فیسبوک میشود، ۱۲ % مخصوص Google+ و ۴ % هم مربوط به توییتر میشود.
۶۸ % مشتریان قبل خرید کالا محصول مورد نظر خود را روی شبکه اجتماعی بررسی میکنند.
زنان بیش از مردان صفحات مربوط به برندها در شبکههای اجتماعی را نگاه میکنند.
بررسی آمار خیره کننده فعالیت های بازاریابی در هشت شبکه اجتماعی پربازدید جهان
نکته مهم در ایران: مرکز Innovation Is Everywhere نیز اعلام کرده است ۴۰ میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ اینترنت ۵۵ % در ایران وجود دارد که از این تعداد ۵۸ % کاربران اینترنتی ایران عضو فیس بوک هستند و ایران بزرگترین بازار اینترنتی خاورمیانه را در اختیار دارد.
صفحه شخصی «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در فیس بوک بیش از ۹۰۰ هزار بار لایک شده است
تنها ۲۵۰ هزار کاربر صفحه «دیوید کامرون» نخست وزیر بریتانیــا در فیس بـوک را لایـک کرده اند.
۲۳٪ کاربران فیسبوک حداقل ۵ بار در روز وارد آن میشوند
۴۷٪ کاربران میگویند که فیسبوک بیشترین کمک را در زمان تصمیمگیری برای خرید به آنها میکند
به طور میانگین، کاربران اینترنت ۱۶٪ زمان آنلاین خود را در فیسبوک میگذرانند
۷۰٪ بازاریابها از طریق فیسبوک مشتری پیدا میکنند
۷۰ % شرکتهای حاضر در فهرست Fortune 500 روی فیسبوک صفحه اختصاصی دارند .
مشترکان فیسبوک روزانه بیش از ۲/۵ میلیارد محتوای جدگانه روی این شبکه اجتماعی منتشر میکنند.
۲۰ % از تمام صفحات اینترنتی که در طول روز مشاهده میشود، مربوط به فیسبوک است. توییتر ۳۲ % ترافیک در شبکههای اجتماعی را از آن خود کرده است.
۵۰% از شرکتهای فناوری بزرگ جهان در توییتر صفحه اختصاصی دارند.
توییتر محبوبترین شبکه اجتماعی برای افراد ۵۵ تا ۶۴ سال محسوب میشود.
۳۴٪ بازاریابها از توییتر برای پیدا کردن مشتری استفاده میکنند
۷۷% از ۱۰۰ شرکت برتر جهان که نام آنها در فهرست Fortune Global 100 منتشر شده است روی توییتر صفحه اختصاصی دارند.
گوگل پلاس چیزی حدود ۱ میلیارد عضو دارد که حدود ۳۵۹ میلیون نفر آنها به صورت ماهیانه از پلاس استفاده میکنند
بیش از ۶۷ % مشترکان این شبکه اجتماعی مرد هستند.
۸۰ % مشترکان Google+ دستکم هفتهای یک بار به حساب کاربری خود سر میزنند و ۶۰ % آنها کاربر فعال هستند.
۴۷ % از ۱۰۰ شرکت برتر جهان در فهرست مذکور روی Google+ حضور دارند.
۷۰% برندها روی Google+ صفحه شخصی دارند که این رقم در فصل آخر ۲۰۱۲ چهار درصد گزارش شده بود.
این شبکه اجتماعی LinkedIn حدود ۳۰۰ میلیون عضو فعال دارد.
تاکنون بیش از ۱/۵ میلیون گروه کاری فعال در LinkedIn راهاندازی شده است.
۲۷ % مشترکان LinkedIn از طریق دستگاه موبایلی وارد این پلتفرم میشوند.
۵۰ % مشترکان LinkedIn مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند.
بیش از سه میلیون صفحه اختصاصی در LinkedIn مربوط به شرکتها و سازمانها میشود.
مطالب منتشر شده در این شبکه اجتماعی LinkedIn بیش از یک میلیارد بار مورد تایید قرار گرفتهاند.
۴۷ % مراکز بازاریابی دستکم توانستهاند یک مشتری روی LinkedIn پیدا کنند.
شبکه های اجتماعی تصویری
حدود ۳۵۰ میلیون نفر از مردم جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستند.(در ایران رسانه بسیار فراگیری است)
بیش از ۳۶ میلیارد عکس در اینستاگرام بهاشتراک گذاشته شده است.
بهطور میانگین هر مشترک اینستاگرام ۴۵ عکس بهاشتراک میگذارد.
در اینستاگرام هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت گذاشته میشود.
در هر روز بیش از پنج میلیون عکس روی این شبکه اجتماعی بهاشتراک گذاشته میشود.
هر دقیقه معادل ۱۰۰ ساعت تصویر ویدیویی جدید در یوتیوب منتشر میشود.
۹۹% کاربران آنلاین آمریکا از یوتیوب استفاده میکنند که این رقم در سال ۲۰۱۲ حدود ۹۳ % بود.
به طور میانگین هر دقیقه ۷۰۰ لینک ویدیویی در یوتیوب روی شبکه اجتماعی توییتر منتشر میشود و مشترکان فیسبوک در مجموع روزانه به اندازه ۵۰۰ سال تصویر ویدیویی تماشا میکنند.
۹۰% کاربران آنلاین آمریکایی بهخصوص فروشندگان و صاحبان مشاغل در این شبکه اجتماعی حضور دارند.
۸۴% از برندهای لوکس یک صفحه اختصاصی در Pinterest دارند.
۶۹% تمام برندهای جهان در Pinterest حضور دارند که این رقم در پایان سال ۲۰۱۲ میلادی ۱۰ % بود.
خدمات بازاریابی شبکههای اجتماعی آژانس تبلیغاتی ۱۲۸
مانیتورینگ و ارائه آمار و تحلیل گزارش های رفتار شناسی مخاطبان
طراحی عناصر هویت بصری مرتبط با فضای گرافیکی هر شبکه
توسعه و انتشار محتوا حضور در رسانه های اجتماعی با طرح و برنامه مشخص ، فرصت بی نظیری است که باید با جدیت و پیگیری تمام به آن فکر کنید . همین حالا هم زمان بسیاری از آن گذشته است . ما ایده های پربازده ای برای این کانال بازیابی داریم و فرصت حضور در یک جلسه حضوری با شما یا یکی از رقبای شما را داریم … شما زودتر تماس بگیرید .لینک مستقیم به صفحات آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ در شبکه های اجتماعی: