جورج توروک
نویسنده کتاب سال و ملی کانادا در حوزه بازاریابی و فروش با عنوان " رموز بازاریابی قدرتمند" عضو انجمن سخنرانان حرفهای کانادا و جهان است. جورج دارای سبکی انگیزشی همراه با مزاح و خنده در ارائه ایدههای خود میباشد.
او تاکنون بیش ازسیصد و پنجاه مقاله آموزشی و چهارصد بلاگ را به نگارش و چاپ رسانده است، او همچنین نویسنده کتاب " راهنمای شما برای موفقیت در ارتباطات " است. داستانها و مثالهای ارائهشده در این کتاب در ده کتاب پرفروش آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. او همچنین متخصص در نوشتن آگهیها و جملات تبلیغاتی برای کمپانیهای مطرح جهان است.
ستون تازههای بازاریابی دو روزنامه مطرح جهان "National Post" و "Globe & Mail" هر هفته به چاپ مقالات جورج میپردازد. مجله (ماهنامه) Enterprise Magazine در جشن دهمین سالگرد تأسیس خود، جورج را به عنوان نابغه بازاریابی معرفی و جایزه ویژهای به او اهدا کرد.
ریاست سابق انجمن سخنرانان حرفهای، استاد مدعو سه دانشگاه مطرح کانادا "Guelph University, Queens School of Business, Mc Master University میباشد. او همچنین مشاور چهار کمپانی مطرح جهان از جمله Zurich insurance,Bank of Montreal, Siemens, GM میباشد.