برندسازی شخصی
برندسازی شخصی فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری علامتگذاری میشوند.در برندسازی شخصی محصول آن منفعتی است که تخصص، تجربه، استعداد و سبککاری شما به بازار هدفِ نیازمند به خدمات شما خواهد رسید، این منفعت باید در قالب یک ارزش ویژه برای مشتریان ارائه شود و منجر به یک احساس منحصربهفرد، بهیادماندنی و ایدهآل در صاحب برند گردد.
برند شخصی نیز بیانگر یک هویت و شخصیت است با این تفاوت که برند سازی شخصی متمرکز بر شخص شماست. شاید شما مدیرعامل یک شرکت بسیار عظیم باشید. برند سازی شخصی به این نمیپردازد که نام شرکت شما چه ارزش، اعتبار و هویتی را به همراه خود دارد. بلکه بر این موضوع متمرکز است که شما بهعنوان یک شخصیت، چه نقشی در پیشرفت و گسترش این شرکت داشتهاید.
راهی برای
دیده شدن
برندسازی شخصی برای افراد، با هدف رسیدن به موفقیت بیشتر انجام میشود؛ این موفقیت بیشتر، برای بعضی کسب درآمد بیشتر، برای برخی کسب شهرت و برای برخی دیگر کسب احترام است. موفقیت در برندسازی شخصی به این معناست که باید همان کسی بشوید که شایستگیاش رادارید. لازم است هر فرد ایده خودش را داشته باشد یا دقیقتر بگوییم هر فرد برای خودش یک پیشنهاد استثنایی فروش پیدا کند مثل همان چیزی که در برند سازی برای محصول وجود دارد این پیشنهاد میتواند یک دیدگاه و یا یک سبک خاص شخصی باشد. به هر حال باید عاملی را در وجودمان پیدا کنیم که ما را در بازار، متمایز و جذاب میسازد.
برندسازی شخصی به معنای بسته بندی کردن برندی است که شما هستید.از طرفی به معنای توسعه و تدوین یک برنامه بازاریابی شخصی در زندگی شخصی افراد برای رسیدن به اهدافشان است.همه ما افراد مستعدی را میشناسیم که یا سرجای خودشان نیستند،یا کمتر از استحقاقشان دریافت میکنند،یا حتی بیکار هستند.با طی کردن مسیر برندسازی شخصی شما یاد خواهید گرفت که چگونه به خودتان مثل یک محصول در محیط رقابتی بازار نگاه کنید.
آنهایی که میخواهند درست دیده شوند
قبل از اینکه دیگران ارتباط رودررویی با شما داشته باشند باید بتوانید درک آنها را از خودتان کنترل کنید. باورکنید یا نه، شما همینالان هم یک برند فردی دارید؛ دیگران همین حالا هم از شما شناختی در ذهن دارند، حتی اگر این شناخت تنها این باشد که بگویند این فرد فقط یک حسابدار ساده است. این همان برندی است که بهصورت کاملاً تصادفی و ناخودآگاه آن را ساختهاید، اما میتوانید از همین حالا کنترل هوشمندانهای بر این فرآیند و درک عمومی از خود داشته باشید.
منافع برندسازی شخصی برای شما و سازمانتان
خدمات برندسازی شخصی در آژانس تبلیغاتی 128
تبدیل سرمایههای اقتصادی،عمر و تخصص به ثروت پایدارتولید نسخه عالی خودتان
برند فردی شما تصویر ذهنی است که وقتی دیگران به شما فکر میکنند آن را تجسم میکنند این تصویر ذهنی نشاندهنده ارزشها، شخصیت و ویژگیهای خاص شماست که شمارا در بین رقبایتان منحصربهفرد نشان میدهد. به همین خاطر بسیار مهم است که نسبت به خودتان اعتماد داشته باشید دیگران میخواهند با شما ارتباط برقرار کنند، نه با یک محصول جذاب که هدف آن بازاریابی است.برند فردی یک وعده است. به مخاطبان شما میگوید، که چه انتظاری باید از شما داشته باشند. یک عهد ضمنی بین ارائهدهنده خدمات و مشتری است و باعث میشود مشتری به این باور برسد که "هر زمان این فرد را ببینم خدمات و توجه خاصی دریافت خواهم کردم.
ایجاد یک برند فردی قوی میتواند کلید برتری در میان رقبا باشد.چه یک مسئول هماهنگی باشید که به دنبال چیزی بیش از شرح وظایف خود است یا مدیر اجرایی که برای رسیدن به جایگاهی بالاتر خیز برداشته است.
فرآیند ساخت برند راهی فوقالعاده مؤثر را به شما ارائه میکند تا با سرعت و تأثیرگذاری لازم آنچه را هستید به بازار هدف خود نشان دهید
فرآیند خدمات برندسازی شخصی در آژانس تبلیغاتی ۱۲۸
شناخت
طراحی ارزش
نمایش ارزش
رونمایی از برند
ما گزینه خوبی برای ساخت برند شخصی شما هستیم
در برند سازی شخصی تمام فعالیتها بر این اساس انجام میشود که شما رهبر بازار خود شوید. روشهای مختلفی برای ایجاد استراتژی رهبری وجود دارد که براساس تواناییهای شما و نقاط تمایزی که به نسبت رقبا دارید این استراتژی تعریف و پیادهسازی میشود. شما قرار نیست یکی مثل همه باشید به همین خاطر به سمت برند سازی شخصی حرکت کردهاید با بررسیها و تجربیاتی که تیم مشاوره آژانس تبلیغات 128 در اجرای پروژههای برند سازی شخصی دارد رهبر بخشی از بازار را به شما پیشنهاد میکند که نتایج بیشتری برای شما به همراه داشته باشد
قبل از هر اقدامی شما نیاز به مشاوری دارید که به شما اعلام کند از چه مسیری شروع کنید. طراحی یک برند شخصی و رونمایی از آن نیازمند هزینه و زمان کافی است ولی اگر با مسیری که میخواهید در آن قدم بگذارید آشنا نباشید هزینههای زیادی به شما متحمل میشود. درست است که هرچقدر در این مسیر هزینههای درست انجام دهید میتوانید زودتر به نتیجه برسید ولی روشهایی هم وجود دارد که بتوانید با تقسیمبندی بودجه خود این مسیر را طی کنید.
برند شخصی درست مثل لباس است که برای هر فرد، متناسب با سایز و اندازه آن دوخته میشود. اگر خیاط شما علاوه بر خیاطی پارچه هم بفروشد آیا شما بازهم از مغازه دیگری پارچه را تهیه میکنید. برای اینکه خیال خودتان از نتیجه کار راحت شده باشد، مسئولیت همه چیز را بر دوش خیاط میگذارید، اصلاحا ریش و قیچی را به او میسپارید. در برند سازی شخصی هم به همین شکل است ما ابزارهای لازم را در زیر یک سقف جمع کردیم تا همهچیز یکپارچه باشد
مطمئناً شما درصدد این نیستید که تنها یک ظاهر زیبا از خود ایجاد کنید. شما نیاز دارید تواناییهای خود را بهگونهای در معرض نمایش قرار دهید تا دید درستی از شما پیدا کنند. بنابراین کار یک فرد بهتنهایی نیست نیاز به افرادی است که در حوزههای خود متخصص باشند تا بتوانند شما را در فضای مجازی و اینترنت به خوبی معرفی کنند. همینطور استراتژیهای برند شخصی شمارا شکل دهند. ما در آژانس تبلیغات 128 یک تیم متخصص به همراه ابزارهای لازم در اختیار شما قرارمی دهیم تا مسیر عصبی برند شخصی شما را شکل دهند.