هویت بصری برند
اگر یک خانه را برند فرض کنیم، طراحی نما و دکوراسیون داخلی خانه را هویت بصری برند میتوان نامید. همه برندهای معتبر دارای جایگاه و تصویر ذهنی مشخص در ذهن مخاطبان خود هستند چراکه بر اساس تحقیقات روانشناسی تأثیر اولیهای که در ۳۰ ثانیه اول در ارتباط با اشخاص، شرکتها، محصولات و... میگیریم، در کلیه مسیر ارتباطی و احساسی ما مؤثر است و این از اهداف اصلی برندسازی است. عناصر بصری یک برند همه مانند نوازنده یک ارکستر سمفونیک هستند که یک نت مشخص و از قبل نوشتهشده را مینوازند. حالا تصور کنید که یکی از عناصر (نوازندهها) بخواهد خارج از نت کار خود را اجرا کند. چه اتفاقی میافتد؟ آیا ما دیگر نوای دلنشینی را خواهیم شنید؟

چگونه
دیده میشوید؟


چکش بصری برند
برای یک لحظه به برندهایی که دوست دارید فکر کنید چه تصویری از آنها در ذهن شما شکل میگیرد؟ مطمئناً یک تصویر مشخصی از آنها در ذهن شما ثبتشده است. بسیاری از برندها تلاشی نمیکنند تا تصویر مشخصی از خود در ذهن مشتریان به یادگار قرار دهند. اما مغز ما همهچیز را در قالب تصویر میبیند و ذخیره میکند. به همین خاطر بعد از طراحی هویت برند مهمترین قدم در برندسازی طراحی هویت بصری برند است درواقع طراحی تیپ گرافیکی برند و هماهنگیهای نقاط تماس با یکدیگراست. 

دستآوردهای بینظیر طراحی هویت بصری برند برای سودآوری کسبوکار شما

تصویر ذهنی
استفاده مستمر از یک زبان روشن ،در برقراری ارتباط مشتری با محصولات و خدمات به مخاطب کمک میکند تا در میان انتخابهای مختلف گیج و سردرگم نشود و به راحتی انتخاب کند

تعهد به برند
زمانی که مصرف کننده تجربه راضی کننده از محصول داشته باشد نماد و رنگ برند را به خاطر میسپارد و برای خریدهای بعدی به دنبال نشانی از شما میگردد.نام و لودگوی برند به عنوان یک ارکان اطلاعاتی عمل میکنند.

ارتقاء سطح حرفهایگری
اگر مخاطبان بدانند پشت ظاهر برند شما فکر و ایدهای نهفته است شما را مجموعهای خلاق و پویا میدانند و به شما اعتماد میکنند. قبل از اینکه برند شما زبان باز کند و از خودش تعریفی بکند ظاهر برند اطلاعات اولیه را ارسال میکند

ارزش رقابتی
هویت بصری برند همانند شناسنامهای برای شماست که هویت شمارا نشان میدهد لازم نیست برای معرفی خود به دیگران توصیفی ازآنچه هستید انجام دهید تنها کافی است شناسنامه خود را نشان دهید



خدمات طراحی هویت بصری برند

نوشتار برند

استراتژی بصری

نقاط تماس
بسته بندی | گرافیک محیطی | وسایل نقلیه

استانداردهای بصری
ثُبات برند
برای ساختن یک تصویر از برند در ذهن مشتریان طراحی لوگو کافی نیست.سازمانها و برندهای بزرگ با لایههای مدیریتی نیازمند یک سیستم هویت بصری کامل هستند که یک چشمانداز و ابزار متحد را فراهم کنند که به هرکسی که با برند در ارتباط است کمک کند به درستی از آن استفاده کند. سیستم هویت بصری یک بستهای از اجزاء بصری است که با دستورالعملهای خاصی همراه است و بهعنوان چارچوبی برای اطمینان از اینکه تصویر شرکت در همهجا یکسان باشد مورداستفاده قرار میگیرد.
دانلود چکلیست
طراحی هویت بصری برند

سیستم طراحی هویت بصری برند پس از کامل شدن آرم شروع میشود
هدف این است که یک زبان تصویری منظم،در اطراف آرم ایجاد کند و همچنین خانوادهای از عناصر مفید و قابلانعطاف ارائه دهد که به طراحی و بازاریابی کسبوکار کمک کند.
