طراحی کاتالوگ | فلایر

   

کاتالوگ نماینده سازمان و شرکت شماست و دقیقاً باید همان کاری را بکنند که اگر شما در آن لحظه آنجا بودید، شما انجام می‌دادید. وظیفه اصلی آن معرفی درست و مؤثر اهداف، دیدگاه‌ها و ارزش‌های سازمان شماست. از کاتالوگ به‌عنوان تبلیغات و رسانه ماندگار یاد می‌کنند. کاتالوگ نوعی رسانه تجاری چاپی است که حاوی شرح مشخصات، کاربرد کلی کالاها و برخی اطلاعات مفید دیگر که موردنیاز مصرف‌کنندگان و مشتریان شما قرار می‌گیرد.

parallax background
 

طراحی تراکت / فلایر

تراکت یا فلایر یک برگ در قطع کوچک است حاوی مشخصات و اطلاعات یک محصول، خدمات و یا اطلاع‌رسانی برای یک رویداد همانند فروش ویژه، افتتاحیه و … استفاده از گرافیک زیبا و اصولی و همچنین متریال مناسب برای چاپ تراکت بسیار مؤثر و کارآمد است. تراکت تبلیغاتی عمری کوتاه دارد که برای اطلاع‌رسانی و بابیانی مستقیم و شیوا جهت جذب مخاطب و ترغیب او برای خرید کالا یا استفاده از خدمات توزیع می‌گردد. در طراحی تراکت نخست باید بدانیم که چه چیزی را می‌خواهیم به مخاطب خودالقا نماییم. گاهی می‌خواهیم از حراج‌های فصلی مخاطب را آگاه کنیم و گاهی برای جشنواره‌ها و... تمامی این امور را می‌توان با طراحی و پخش یک تراکت مناسب انجام داد. تراکت‌های تبلیغاتی برخلاف سادگی‌شان در نحوه توزیع و استفاده یکی از مهم‌ترین پروسه‌های طراحی را برای ارائه تبلیغ مناسب و تأثیرگذاری بالا نیاز دارند و مستلزم مواردی بسیار برای ارائه یک تبلیغ تأثیرگذار هستند. به‌صورت کلی می‌توان گفت هرچقدر تراکت تبلیغاتی شما ازنظر گرافیکی پویاتر و زیباتر باشد تأثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب بیشتر است.

طراحی بروشور

بروشورهای تبلیغاتی ابزارهای اطلاع‌رسانی پیشبرد فروش هستند که در ابعاد و لت‌های متفاوت طراحی می‌گردند. روش نگارش متون تبلیغاتی و ارتباط آنها با تصاویر خلاق، سینرژی مؤثری در طراحی گرافیک بروشور ایجاد می‌کند. سعی طراحان گرافیک ما این است که از این رسانه چاپی برای ایجاد یک ارتباط ماندگار به‌عنوان یک ابزار بازاریابی محتوا استفاده کنند تا به‌عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی بدون محتوا و چندثانیه‌ای!
 

طراحی ست اداری سازمانی

طراحی ست اداری سازمان‌دهی هویت بصری برند شمارا نشان می‌دهد. این هویت در طراحی ست اداری به اوج خودش می‌رسد و بر اصالت برندتان تأکید می‌کند. کلیدی‌ترین نکته‌ای که در طراحی اوراق اداری حائز اهمیت می‌باشد لزوم هماهنگی و تناسب بصری در تمامی اوراق است. درواقع یک شخصیت معین باید در سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، کارت‌های اعتباری و پرسنلی و... خودنمایی کند تا در نگاه اول هر بیننده‌ای، هویت آن مشخص گردد. این هماهنگی بصری نشان‌دهنده نوع کار، مبین پیام و اهداف، کاراکتر و ویژگی‌های مجموعه‌ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می‌کند که با مجموعه‌ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.