چک لیست شخصیت برند
تیر 14, 1397چک لیست انتخاب نام برند
تیر 14, 1397چکلیست دکوپاژ برنامه تبلیغاتی
هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی، افزایش آگاهی مردم راجع به یک موضوع، شرکت و یا محصول خاص و درنهایت، ایجاد نیاز برای آن است. ساختار هر کمپین تبلیغاتی نیز اغلب به ذات محصول و یا موضوع مورد تبلیغ و همچنین مخاطبان هدفی که آن کمپین برای دستیابی به آنها طراحیشده، بستگی دارد. درحالیکه کمپینهای تبلیغاتی مختلف با اهدافی بسیار گوناگون وجود دارند اما یکی از بنیادیترین اهداف راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی، دستیابی به مجموعهای از اهداف موردنظر در مدتزمان محدود و مشخص است. که مستلزم یک برنامه و اطلاعات دقیق از پروژه می باشد که آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ با ارائه چکلیست دکوپاژ برنامه تبلیغاتی این کار را برای شما سهل و ممکن ساخته است.
لطفا قبل از شروع هر پروژه چک لیست دکوپاژ برنامه تبلیغاتی را دانلود و مطالعه فرمائید.