تبلیغات اثربخش ۳ | مایکل جکسون
فروردین 27, 1397تبلیغات اثربخش ۵ | مایکل جکسون
فروردین 27, 1397تبلیغات اثربخش ۴ | مایکل جکسون
در بند اول ، برندمان را میفروشیم و از مشتری میخواهیم که دوباره به سراغ برند ما بیاید و از ما خرید کند . بند دوم ، مزیت رقابتی را مشخص میکند و تأکید دارد که از رقیب ما خرید نکنید و فقط از برند ما بخرید . ما سعی میکنیم این کار را به شما آموزش دهیم . نکته کلیدی موفقیت در این بند ، ارائه محصولات جدید است . بهطور کل تبلیغات چیست ؟ به زبان ساده، تبلیغات ایجاد علاقه و تأثیرگذاری بین مردم است .
دیل کارنگی در سال ۱۹۳۲ کتابی با عنوان چگونه دوست پیدا کنیم و روی مردم تأثیر بگذاریم ، را نوشت . این کتاب همیشه بر روی میز کار من قرار دارد و هر روز به آن رجوع میکنم .کار تبلیغات نیز همین است . میخواهیم مردم ما را دوست داشته باشند و از ما خرید کنند .کار تبلیغاتی یک کار پرهیجان است. ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب فروختهشده است و بعد از مرگ دیل کارنگی هنوز این کتاب چاپ میشود و به فروش میرسد .این کتاب ۸ روش دوستیابی و تأثیر در مردم را معرفی میکند . این ۸ شیوه ، طلاییترین روش برای تسخیر قلب دیگران است به همین دلیل است که این کتاب در این حد پرفروش بوده است. من نهتنها این کتاب را خواندهام ، بلکه به آن ایمان آوردهام .
روش کار خود را مانند هرمی در نظر میگیریم که از کف هرم شروع میکنیم تا به نوک هرم برسیم . برای رسیدن به نوک هرم باید یاد بگیریم و آموزش ببینیم . یک جمله معروف است که میگوید : ” نمیدانیم آنچه را که نمیدانیم .” برای مثال ، آموزش رانندگی را در نظر بگیرید . تا زمانی که رانندگی را یاد نگرفتهاید، هیچچیز از آن نمیدانید . زمانی که شروع به یادگیری میکنید ، بهمرورزمان اجزای ماشین ، عملکردشان و نحوه کنترل آنها را یاد میگیرید . حال به مرحلهای میرسید که آگاهانه یاد میگیرید و متوجه میشوید چه چیزهایی را نمیدانید . رانندگی کار آسانی نیست . به یادگیری قوانین و تمرکز بالا نیاز دارد . وقتی مطمئن شدید کار را یاد گرفتهاید ، برای آزمون رانندگی آماده میشوید تا گواهینامه آن را بگیرید .این گواهینامه نشاندهنده مهارت داشتن شما در رانندگی است . در این مرحله ، شما یک سطح از هرم بالا رفتهاید و آگاه و باکفایت شدهاید و حال ” میدانید که میدانید . ” یادگیری هر چیز جدید به شما احساس شادی میبخشد.